AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #1 Skrevet 3. januar 2023 Trenger bilsete til nyfødt. Lurer på hva forskjellen er mellom pebble 360 og pebble pro? En annen ting, dersom man får rett helling i bilen (40-45grader) med disse setene, vil man automatisk få rett helling når vi går over til sete for de litt eldre? Eller risikerer vi at vi da må bytte ut basen og kanskje merke når ungen er 9ish mnd? Anonymkode: a79ea...e03
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #2 Skrevet 3. januar 2023 Pro kan ikke snus i basen, tror jeg? Kun 360. For øvrig en fullstendig unødvendig funksjon å betale for i babystolen. Forstår at noen liker det i stol nr 2, men babystolen som brunes i 6-12 mnd(!) er det fryktelig unødvendig, hvis det kommer til hvor mye penger man ønsker å bruke på babyutstyr. Og nei, det gir ikke automatisk riktig helning med stol nr 2, så skal du kjøpe pakke bør du teste neste stol også. Men, husk at livet skjer og plutselig må dere bytte bil - så jeg ville heller gått for en mer universal stol, som Axkid One eller beltemonterte. Jeg har gått på den bommerten selv.... Anonymkode: 626a7...38a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå