AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #1 Skrevet 3. januar 2023 Har nettopp blitt sykemeldt i 10 dager. Det er 11 måneder siden jeg sist var sykemeldt noen uker så jeg har tjent opp igjen min sykemeldingsrett. Hvis det er nok med disse 10 dagene og jeg ikke trenger mer sykemelding, har jeg allikevel begynt på et nytt år med sykemelding? Eller gjelder ikke det da jeg får sykemelding fra arbeidsgiver? jeg er kronisk syk og formen er i varierende grad, nå er jeg syk igjen og venter på operasjon som er blitt utsatt. Jeg vet ikke hvor lenge operasjonen er utsatt og det kan være lang rekonvalesens, særlig at jeg ikke kan jobbe 100% på en stund etter operasjon. Så siden jeg ble sykemeldt fra idag, så har jeg et år med sykepenger? Anonymkode: 165fa...efc
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #2 Skrevet 3. januar 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Har nettopp blitt sykemeldt i 10 dager. Det er 11 måneder siden jeg sist var sykemeldt noen uker så jeg har tjent opp igjen min sykemeldingsrett. Hvis det er nok med disse 10 dagene og jeg ikke trenger mer sykemelding, har jeg allikevel begynt på et nytt år med sykemelding? Eller gjelder ikke det da jeg får sykemelding fra arbeidsgiver? jeg er kronisk syk og formen er i varierende grad, nå er jeg syk igjen og venter på operasjon som er blitt utsatt. Jeg vet ikke hvor lenge operasjonen er utsatt og det kan være lang rekonvalesens, særlig at jeg ikke kan jobbe 100% på en stund etter operasjon. Så siden jeg ble sykemeldt fra idag, så har jeg et år med sykepenger? Anonymkode: 165fa...efc Dersom du ikke er sykmeldt utover arbeidsperioden (16 dager) så vil det ikke ha noen betydning for sykepengerett hos NAV. Anonymkode: 8ecdd...017 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå