Gå til innhold

Er kvinneguiden kun for NAV-ere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er overrasket over hvor mange som har tid til å sitte her på dagtid. Har ikke folk en jobb lenger? Virker som at samfunnet legger opp til at det blir lettere å få stønad til mer fritid, og tiden blir brukt her inne.

I skrivende stund er det altså 684 MEDLEMMER, 105 ANONYME, 3 633 GJESTER. Dette er jo hårreisende mange.

Anonymkode: 64900...76e

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Minner om at ikke alle jobber 8-4😉

Jeg begynner ikke på jobb før i ettermiddag.

Hvorfor er du her på denne tiden? Er du NAVer? 

Anonymkode: 8237a...cae

• Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Kvinneguiden er vel også for folk som har litt for mye fritid og må lage slike trolle-tråder som dette.... Hurra. 🤡

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jobber selv 100% natt, har turnusfri frem til fredag. Men du har rett, er mange navere på KG 😅.

Anonymkode: 2877d...70a

Gjest vilkåret
Skrevet (endret)

Tror du at de som jobber i kassa jobber fra kl 8 morning til 23 kveld? Noen jobber skiftet fra ettermiddag til senkveld. Det er selvsagt mange flere yrker der man jobber senvakter. I helsevesenet for eks.

Endret av vilkåret
AnonymBruker
Skrevet

Er sykepleier og har kveldsvakt i kveld. Venter på at klokka skal bli 1430 så jeg kan kjøre til jobb 🥱🥱🥱

Anonymkode: 60efe...a96

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jobbet i helgen og har derfor fri idag og imorgen. 

Den eneste gangen jeg var i kontakt med nav, var fordi jeg hadde spørsmål om mammaperm. Jeg skal gjøre alt jeg kan for å holde meg frisk og holde nav unna mitt liv. 

Anonymkode: eb9d9...b83

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg er overrasket over hvor mange som har tid til å sitte her på dagtid. Har ikke folk en jobb lenger? Virker som at samfunnet legger opp til at det blir lettere å få stønad til mer fritid, og tiden blir brukt her inne.

I skrivende stund er det altså 684 MEDLEMMER, 105 ANONYME, 3 633 GJESTER. Dette er jo hårreisende mange.

Jeg logger aldri ut. Pga sånne som meg, som har stått konstant innlogget i årevis, så ser det ut som betraktelig fler enn det som faktisk er reelt aktive på nettsiden nå. De fleste kikker jo innom i løpet av arbeidsdagen, svarer på et enkelt innlegg en gang eller to og går ut igjen, uten å logge av.

Det er jo ikke sånn at man sitter pal her i timesvis. Jeg gjør i alle fall aldri det. Jeg går til og fra hele tiden.

Anonymkode: 570bb...f96

• Liker 11
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på AAP. så det stemme jo for min del :rodmer:

Anonymkode: 7f389...487

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jobber natt denne uka. Var hjemme klokka 06 i dag. Skal på jobb igjen kl 22 i kveld. 

Anonymkode: c2352...182

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, bare NAV-ere. KG blir scannet hver uke og hvis noen som ikke Naver er her, så blir de kastet ut.

Anonymkode: 74301...c22

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tror du alle har en 8-16 jobb? 
jeg er hjemme i svangerskapspermisjon 🤷🏼‍♀️ når vesla sover og jeg skal slappe av så er kg et lite avbrekk 

Anonymkode: d4031...fa0

• Liker 1
Skrevet

Virker heller som kvinneguiden er der alle skal sitte og spekulere og snoke i andre sitt liv og snakke ned om de på stønader 😅

Personlig jobber jeg turnus 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg logger aldri ut. Pga sånne som meg, som har stått konstant innlogget i årevis, så ser det ut som betraktelig fler enn det som faktisk er reelt aktive på nettsiden nå. De fleste kikker jo innom i løpet av arbeidsdagen, svarer på et enkelt innlegg en gang eller to og går ut igjen, uten å logge av.

Det er jo ikke sånn at man sitter pal her i timesvis. Jeg gjør i alle fall aldri det. Jeg går til og fra hele tiden.

Anonymkode: 570bb...f96

Samme her.

Anonymkode: 80d1d...b91

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Datasystemet vårt er nede, så da blir det kg.

Anonymkode: 8f9a4...68a

AnonymBruker
Skrevet

Du TS, er vel en av dem som vil inn hit og se siste nytt fra NAVerene ? 
Jeg synes heller at det er flere fordømmende mennesker her som aldri ville ha fulgt sine egne råd   

Anonymkode: 4e87b...3e1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er min aktivitetsplikt på AAP😂

Anonymkode: 6632d...8b6

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Antar du er naver selv siden du er på KG midt på dagen, og i tillegg har tid til å lage din helt egen tråd helt av deg selv.

Anonymkode: 52b00...be8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja det er min aktivitetsplikt på AAP😂

Anonymkode: 6632d...8b6

Står i min aktivitetsplan også på Nav. Har AAP 🤣

Anonymkode: 52b00...be8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber i NAV.

Anonymkode: bc5dd...790

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...