AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #1 Skrevet 3. januar 2023 Jeg føler at alle elsker kjæresten min. Når jeg har han med på fest blir typene til venninnene mine mer opptatt av han enn meg. De skryter også mye av han til meg. Til og med venninnene mine skryter av han til meg. Det gjør at jeg ofte føler meg som den kjipe ved siden av og frykter at de liker han bedre enn meg og ville droppet meg og vedlikeholdt kontakten med han dersom det blir slutt mellom oss. Samtidig føler jeg det ikke slik når vi er med hans venner. Da føler jeg meg også godt likt og at det ikke er en konkurranse. Er det bare jeg som har lav selvfølelse eller hva? Anonymkode: e2719...574
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #2 Skrevet 3. januar 2023 Er han ny for dine venner? Da handler det kanskje bare om at han er en fin fyr å bli kjent med. Uansett, vær glad vennene dine liker kjæresten din! Og jobb med selvtilliten din. Anonymkode: a5d5b...d51 1
Beccamor Skrevet 4. januar 2023 #3 Skrevet 4. januar 2023 Det virker på meg litt dumt at venninene dine får det til å føle deg sånn når de er dine venniner. Det må da gå ann å skryte av typen din uten at det går negativt utover deg eller at du føler deg mindre bra. Har du prøvd å lufte følelsene dine for dem?:)
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #4 Skrevet 4. januar 2023 Så flott at de inkluderer kjæresten din i vennegjengen! Det bør du sette pris på, for det å ha felles venner gjør et forhold enklere. Anonymkode: 008a5...dde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå