AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #1 Skrevet 3. januar 2023 For eksempel, en nær kollega på jobb, hvor langt kan dere gå? Eller hvis to vennepar er samlet til en fuktig kveld, hvor går grensen? Og i venninnegjengen, der blir vel de innerste tanker delt? Anonymkode: 6c4a7...6e0
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #2 Skrevet 3. januar 2023 Nei, nei. Snakker aldri om mitt sexliv med noen andre enn mannen. Jeg kan godt snakke om sex generelt, fortelle noen groviser osv, men ting som gjelder meg selv og/eller mannen snakker jeg ikke med noen om. Anonymkode: 65f5c...732 2 1
Gjest vilkåret Skrevet 3. januar 2023 #3 Skrevet 3. januar 2023 "Tørr". Man kan kan legge ut til hvem som helst, men det ser jeg ingen hensikt med. Snakker med samboer
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #4 Skrevet 3. januar 2023 Snakker om eget sexliv med kjæresten og én venninne. Snakker mer generelt om sex med noen flere venninner, men da er det lite spesifikt. Handler ikke om hvem jeg tør å snakke om det med, men om hva jeg ser er hensiktsmessig. Anonymkode: d4767...fc0
Blåjojo Skrevet 3. januar 2023 #6 Skrevet 3. januar 2023 Snakker generelt om sex med venner og venninner. Men detaljert blir det kun med samboeren. Ser ikke noen grunn til å snakke med andre om det, så er ikke for at jeg ikke tør å gjøre det.
Rosa Dartle Skrevet 3. januar 2023 #8 Skrevet 3. januar 2023 Kun med mannen. Med venninnene mine er det mer overflatisk. Snap av nyinnkjøpt sexy undertøy osv (ikke iført det da 😅) og «hurra for barnevakt!» 😁
Andro Skrevet 3. januar 2023 #9 Skrevet 3. januar 2023 Har et par nære venner og en sexpartner som jeg snakker med om nær sagt alt. Deler ikke intime funderinger med andre. Ikke noe personlig i alle fall. Å diskutere sexlivet med kolleger høres direkte usmart ut. Generelt sexsnakk kan jeg ta med enhver jeg møter, men å snakke om personlige preferanser eller intime ting; der holder jeg meg til mine to-tre fortrolige.
Kompetent Skrevet 3. januar 2023 #10 Skrevet 3. januar 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: For eksempel, en nær kollega på jobb, hvor langt kan dere gå? Eller hvis to vennepar er samlet til en fuktig kveld, hvor går grensen? Og i venninnegjengen, der blir vel de innerste tanker delt? Anonymkode: 6c4a7...6e0 Har kommet fram til at å snakke med fremmede damer på nett er den måten man kan lære mest om kvinners hemmelige følelser og fantasier om.
Geojak Skrevet 3. januar 2023 #11 Skrevet 3. januar 2023 Det begrenser seg nok til kona ja.. Å snakke med andre om hva som gjelder mellom oss, blir jo feil, for ingen andre kan svare på hennes vegne. Andre kvinners hemmelige følelser og fantasier, behøver jo ikke sammenfalle med de kona har..
svartkatt Skrevet 3. januar 2023 #12 Skrevet 3. januar 2023 Det er ikke alle som er like komfortable med alt.. jeg kunne snakka med diverse folk, men de takler det neppe.. og det er vel kanskje best å ha noen grenser her og der. Hu ene jeg jobber med er den jeg snakker mest med og ganske åpen, men det er mer enn nok at hu får høre om det dysfunksjonelle familielivet for eksempel.
Hillbill Skrevet 4. januar 2023 #13 Skrevet 4. januar 2023 Overflatisk og generelt om sex kan jeg prate med mange om. Eget sexliv forblir mellom meg og partner. Føler ikke for å dele noe der med andre. Og det ville jo være å utlevere intime detaljer om partner også.
Gjest Warrior Skrevet 4. januar 2023 #14 Skrevet 4. januar 2023 Kan fint snakke med vennene mine om alt som har med sex å gjøre jeg, til og med eget sexliv
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #15 Skrevet 4. januar 2023 Snakker med venninner, nye og gamle. Prater om alt, er ikke flau her. Anonymkode: 8909a...36c
Jocelynn Skrevet 4. januar 2023 #16 Skrevet 4. januar 2023 Kan ta noen groviser og snakke generelt med venninner -men ikke noe personlig. Så har vi KG da… 😅
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #17 Skrevet 4. januar 2023 Det blir mye «pikksnakk» når venninnegjengen møtes. Slappe peniser, skjeve peniser, sprutende peniser, hårete peniser, peniser med blodårer, omskjærte peniser, hvite peniser, svarte peniser, peniser med kjønnssykdommer, etc. Vi deler det meste. Anonymkode: e5e73...1cd
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #18 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det blir mye «pikksnakk» når venninnegjengen møtes. Slappe peniser, skjeve peniser, sprutende peniser, hårete peniser, peniser med blodårer, omskjærte peniser, hvite peniser, svarte peniser, peniser med kjønnssykdommer, etc. Vi deler det meste. Anonymkode: e5e73...1cd Skulle vert intrs. å vera flue på veggen å hørt hva denne veinninngjengen har å dele om pikksnakk. Anonymkode: 2031f...5b7
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #19 Skrevet 4. januar 2023 Hvis noen er interessert kan jeg godt fortelle jeg. Men tar ikke opp mitt private sexliv med folk jeg ikke er sikker på at vil høre. Anonymkode: 4fb10...449
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå