AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #1 Skrevet 3. januar 2023 Møtt en fyr fem ganger nå. Vi har for det meste vært ute og danset (edru), og en dag inviterte han meg på restaurant. Han vil gjerne ha sex, men sier at han venter til jeg er klar. På nyttårsaften hadde han ikke noe å gjøre, så jeg sa han kunne bli med meg til et stort event jeg skulle på med noen venner. Han kom og vi hadde en god kveld. Dansing og kyssing. Jeg avviste å bli med han hjem etter festen, og da ble han snurt. Jeg tenkte, at nå føler han seg avvist, og han tenker kanskje at jeg ikke er interessert. Inviterte han derfor på middag hos meg denne uken. Han spurte om han kunne komme fredag. Nå kjenner jeg at jeg angrer. Føler jeg har premiert "dårlig oppførsel" (det at han ble snurt for sex-avvisning) med en middagsinvitasjon. Har lyst til å bli bedre kjent med han, jeg liker han, men vil vente litt med sex. Angrer sånn på at jeg inviterte han, og ikke heller avventet for å se om han tok kontakt igjen, på tross av at det ikke ble sex. Jeg er redd for å føle meg brukt. Jeg vil avlyse middagen, men samtidig er redd for å brenne broen. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 34854...24b 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #2 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Møtt en fyr fem ganger nå. Vi har for det meste vært ute og danset (edru), og en dag inviterte han meg på restaurant. Han vil gjerne ha sex, men sier at han venter til jeg er klar. På nyttårsaften hadde han ikke noe å gjøre, så jeg sa han kunne bli med meg til et stort event jeg skulle på med noen venner. Han kom og vi hadde en god kveld. Dansing og kyssing. Jeg avviste å bli med han hjem etter festen, og da ble han snurt. Jeg tenkte, at nå føler han seg avvist, og han tenker kanskje at jeg ikke er interessert. Inviterte han derfor på middag hos meg denne uken. Han spurte om han kunne komme fredag. Nå kjenner jeg at jeg angrer. Føler jeg har premiert "dårlig oppførsel" (det at han ble snurt for sex-avvisning) med en middagsinvitasjon. Har lyst til å bli bedre kjent med han, jeg liker han, men vil vente litt med sex. Angrer sånn på at jeg inviterte han, og ikke heller avventet for å se om han tok kontakt igjen, på tross av at det ikke ble sex. Jeg er redd for å føle meg brukt. Jeg vil avlyse middagen, men samtidig er redd for å brenne broen. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 34854...24b Jeg ville vurdert å avlyse med en god unnskyldning. Kom gjerne opp med date for nytt treff samtidig så han ikke føler du avviser ham. Også må du ha en ordentlig snakk med ham. Si at du liker ham og er interessert, men at du vil vente litt med sex. Anonymkode: 2d745...576 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #3 Skrevet 3. januar 2023 Spis middag og om han prøver seg igjen, så sier du at du liker ham, men vil vente med å ha sex fordi du er nødt til å ha de rette følelsene før du hopper til sengs, ellers gir det deg ingenting. Anonymkode: 7af98...410 22 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #4 Skrevet 3. januar 2023 Just now, AnonymBruker said: Jeg ville vurdert å avlyse med en god unnskyldning. Kom gjerne opp med date for nytt treff samtidig så han ikke føler du avviser ham. Også må du ha en ordentlig snakk med ham. Si at du liker ham og er interessert, men at du vil vente litt med sex. Anonymkode: 2d745...576 Takk.. Ja, jeg har en god unnskyldning jeg kan bruke. Har ikke lyst til å ha han hjemme hos meg ennå kjenner jeg. Han var ledig hele uka, og tenker han valgt fredag fordi vi ikke skal tidlig opp.. Anonymkode: 34854...24b 6 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #5 Skrevet 3. januar 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Spis middag og om han prøver seg igjen, så sier du at du liker ham, men vil vente med å ha sex fordi du er nødt til å ha de rette følelsene før du hopper til sengs, ellers gir det deg ingenting. Anonymkode: 7af98...410 Takk.. Jeg bør kanskje si at jeg liker han, men tenkte han måtte forstå det siden jeg inviterte han med på nyttårsaften. Har allerede sagt at jeg ikke får noe ut av sex med menn jeg ikke kjenner godt nok. Anonymkode: 34854...24b
Carrot Skrevet 3. januar 2023 #6 Skrevet 3. januar 2023 Hva med å bruke middagen til å snakke om hva du forventer og hva han forventer og ta noen avklaringer på veien videre i stedenfor å oppføre dere som barn liksom? 16 12
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #7 Skrevet 3. januar 2023 1 minutt siden, Carrot said: Hva med å bruke middagen til å snakke om hva du forventer og hva han forventer og ta noen avklaringer på veien videre i stedenfor å oppføre dere som barn liksom? Takk.. Ja, det er en god ide. Akkurat nå kjennes det bare litt for mye å skulle ha han med hjem allerede. Skulle gjerne møttes på nøytral grunn litt mer først. Angrer sånn på jeg inviterte Anonymkode: 34854...24b
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #8 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk.. Ja, det er en god ide. Akkurat nå kjennes det bare litt for mye å skulle ha han med hjem allerede. Skulle gjerne møttes på nøytral grunn litt mer først. Angrer sånn på jeg inviterte Anonymkode: 34854...24b Men du må jo ikke ha sex med han bare fordi han kommer? Anonymkode: 4d0bc...ea5 10 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #9 Skrevet 3. januar 2023 Nå er ikke jeg noe sånn sukkersøt og romantisk av meg... Ikke er jeg ei som lett slipper det motsatte kjønn innpå meg heller. Men du ts virker jo bare vrang ut. Vil ikke ha ham hjem i helgen fordi du allerede forhåndsdømmer ham, atte hva? Åssen tenker du at dere skal bli kjent? Tenk om det er slik at han også er trøtt og vil sove mer i uka, legge seg tidligere.. han går jo sikkert på nåler ang å ikke fornærme deg på noe vis. Du er ei sånn som får menn til å tro at vi alle damer bare er drama drama og vrange. Du virker jo ikke ut til å tenke at han også er et menneske, et menneske som tenker og føler på mer enn det å komme oppi buksa di. Du trenger jo ikke ha sex ennå selv om han kommer for å spise og være i lag med deg. Anonymkode: c2345...75b 26
Carrot Skrevet 3. januar 2023 #10 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Takk.. Ja, det er en god ide. Akkurat nå kjennes det bare litt for mye å skulle ha han med hjem allerede. Skulle gjerne møttes på nøytral grunn litt mer først. Angrer sånn på jeg inviterte Anonymkode: 34854...24b joda, ser den - ditt hjem osv, allier deg med en venn som "uventet stikker innom" hvis du er bekymret, men se på det som en mulighet til å snakke fritt. Det verste som kan skje er at du får avklart at dette ikke har noen fremtid
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #11 Skrevet 3. januar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men du må jo ikke ha sex med han bare fordi han kommer? Anonymkode: 4d0bc...ea5 Nei, men føler det ligger en forventning der. Har "vondt" i magen, fordi jeg føler jeg var for på når jeg inviterte han dagen etter nyttårsaften allerede. Nå kjennes det bare feil Anonymkode: 34854...24b
I Grosny Skrevet 3. januar 2023 #12 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Møtt en fyr fem ganger nå. Vi har for det meste vært ute og danset (edru), og en dag inviterte han meg på restaurant. Han vil gjerne ha sex, men sier at han venter til jeg er klar. På nyttårsaften hadde han ikke noe å gjøre, så jeg sa han kunne bli med meg til et stort event jeg skulle på med noen venner. Han kom og vi hadde en god kveld. Dansing og kyssing. Jeg avviste å bli med han hjem etter festen, og da ble han snurt. Jeg tenkte, at nå føler han seg avvist, og han tenker kanskje at jeg ikke er interessert. Inviterte han derfor på middag hos meg denne uken. Han spurte om han kunne komme fredag. Nå kjenner jeg at jeg angrer. Føler jeg har premiert "dårlig oppførsel" (det at han ble snurt for sex-avvisning) med en middagsinvitasjon. Har lyst til å bli bedre kjent med han, jeg liker han, men vil vente litt med sex. Angrer sånn på at jeg inviterte han, og ikke heller avventet for å se om han tok kontakt igjen, på tross av at det ikke ble sex. Jeg er redd for å føle meg brukt. Jeg vil avlyse middagen, men samtidig er redd for å brenne broen. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 34854...24b Tenk litt over hvorfor du avviste. Hvis det mangler noe tiltrekning, så bør du vel avslutte. Og når han blir snurt ved avvisning, så ringer det to bjeller. Ønsker du å bli sammen med en som blir snurt når han får litt motgang? 6 3
Illuminatum Skrevet 3. januar 2023 #13 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Takk.. Ja, jeg har en god unnskyldning jeg kan bruke. Har ikke lyst til å ha han hjemme hos meg ennå kjenner jeg. Han var ledig hele uka, og tenker han valgt fredag fordi vi ikke skal tidlig opp.. Anonymkode: 34854...24b Ja, og da er det greit å komme sent hjem også. 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #14 Skrevet 3. januar 2023 2 minutter siden, I Grosny said: Tenk litt over hvorfor du avviste. Hvis det mangler noe tiltrekning, så bør du vel avslutte. Og når han blir snurt ved avvisning, så ringer det to bjeller. Ønsker du å bli sammen med en som blir snurt når han får litt motgang? Avviste fordi klokken var nesten fire på morgenen og for jeg gjerne vil bli litt bedre kjent. Tja, han kan være en fin fyr selv om han ble snurt. Anonymkode: 34854...24b 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #15 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Spis middag og om han prøver seg igjen, så sier du at du liker ham, men vil vente med å ha sex fordi du er nødt til å ha de rette følelsene før du hopper til sengs, ellers gir det deg ingenting. Anonymkode: 7af98...410 Og slik gir du ham oppskriften på hvordan få deg til sengs.. han trenger bare å vente. Anonymkode: bcdc8...68f 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #16 Skrevet 3. januar 2023 4 minutter siden, Illuminatum said: Ja, og da er det greit å komme sent hjem også. Ja, det er jo koselig om han tenker det er for å bli bedre kjent med meg, men tror nok sex er det han tenker på først og fremst Anonymkode: 34854...24b 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #17 Skrevet 3. januar 2023 Just now, AnonymBruker said: Og slik gir du ham oppskriften på hvordan få deg til sengs.. han trenger bare å vente. Anonymkode: bcdc8...68f Var fin den 🙂 Anonymkode: 34854...24b
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #18 Skrevet 3. januar 2023 Som jeg skulle skrevet det selv. Jeg er sånn som deg, ts. Hater startfasen av dating. Jeg overtenker og engster meg for alt. Syns du skal vente med å få besøk av han, når du føler det sånn. Anonymkode: 8113a...1ba 1 1
Sofie Maria Skrevet 3. januar 2023 #19 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, men føler det ligger en forventning der. Har "vondt" i magen, fordi jeg føler jeg var for på når jeg inviterte han dagen etter nyttårsaften allerede. Nå kjennes det bare feil Anonymkode: 34854...24b Forventning? Forventningen er vel middag som du har invitert på 😉 Skulle det bli god stemning i lufta er jo det hyggelig eller så er det jo bare å kaste du han ut når du har gått lei? På den måten har du hvertfall ditt på det tørre (du har holdt avtalen) Virker ut fra teksten din at du er en konflikt sky type, tror du bør jobbe med det. 7
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #20 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei, men føler det ligger en forventning der. Har "vondt" i magen, fordi jeg føler jeg var for på når jeg inviterte han dagen etter nyttårsaften allerede. Nå kjennes det bare feil Anonymkode: 34854...24b Også? Det at han forventer noe er ikke ditt problem, hvis du ikke har lyst så kan du si nei. Anonymkode: 4d0bc...ea5 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå