AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #1 Skrevet 3. januar 2023 Noen som har gjort det ? Hvordan gikk du frem og hvilken nettside? Anonymkode: 24349...41e
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #2 Skrevet 3. januar 2023 Ultralydklinikken.dk. Hør med fastlegen for å forsikre at de er villig til å ta blodprøve. Det er som regel null problem. Så betiller du bare kit, får fastlegen til å ta blodprøven, og sender inn som beskrevet på nettsiden. Null problem. Har gjort det to ganger. Anonymkode: 2dfcf...656
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #3 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ultralydklinikken.dk. Hør med fastlegen for å forsikre at de er villig til å ta blodprøve. Det er som regel null problem. Så betiller du bare kit, får fastlegen til å ta blodprøven, og sender inn som beskrevet på nettsiden. Null problem. Har gjort det to ganger. Anonymkode: 2dfcf...656 Har også spurt om dette i en annen tråd, og antar det var du som svarte der også😊 Bare lurte på hvilken uke du tok testen og hvilken type test du valgte? Harmony? 😊 Anonymkode: 81c96...052
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #4 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Har også spurt om dette i en annen tråd, og antar det var du som svarte der også😊 Bare lurte på hvilken uke du tok testen og hvilken type test du valgte? Harmony? 😊 Anonymkode: 81c96...052 Har ikke svart i noen annen tråd. Tok vel testen i uke 10-11 eller deromkring. Ikke for tidlig, for da risikerer man å ikke få med nok DNA, og det er kjipt når man da må vente på nytt test-kit for å få tatt ny prøve. Valgte Panorama, mener jeg å huske, den som sjekker en del mer enn bare trisomiene. Anonymkode: 2dfcf...656
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #5 Skrevet 5. januar 2023 Tok også panorama fra ultralydklinikken. Veldig enkelt og greit. Null problem for sykepleier hos fastlegen å ta prøvene. Jeg tok først i uke 10 men var ikke nok DNA, så ble sendt nytt (ingen ekstra kostnad, såklart), men fikk svar ved neste prøve. Sånt som skjer. Om jeg skal ha flere barn venter jeg nok til uke 11 for å unngå å måtte ta to ganger. Anonymkode: d205d...837
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #6 Skrevet 5. januar 2023 Tusentakk for svar☺️ hva spør dere om når dere ringer legesenteret for å høre om å ta den blodprøven ? Usikker på hva jeg skal si. Anonymkode: 24349...41e
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #7 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Tusentakk for svar☺️ hva spør dere om når dere ringer legesenteret for å høre om å ta den blodprøven ? Usikker på hva jeg skal si. Anonymkode: 24349...41e Ringer aldri for å bestille time. Bestiller via helsenorge. Skrev vel bare "ønsker å ta en blodprøve som skal sendes til utlandet". De tok prøven og spurte kun på veien ut hva jeg skulle med den, og var sånn "åja, så greit at man kan få tatt sånne prøver i utlandet". Anonymkode: 2dfcf...656
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå