Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...at konen/kjæresten/samboeren gråter stille før hun sovner om kvelden, etter at lyset slukket.

Later du som du sover? Blir du irritert? Spør du henne kva som er galt og prøver å trøste? Blir du edd for at noe er galt i forholdet?

Annet?

Anonymkode: 04c54...6f2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke grått foran partner på den måten. Hvis jeg ville ha fred hadde jeg gått på badet eller noe for å grine, eller så hadde jeg fortalt samboer hva som plaget meg og fått nødvendig trøst og støtte fra han. Å ligge og gråte stille ved siden av han i senga og håpe på at han skal reagere høres litt barnslig ut i min verden. 

Anonymkode: 454f4...ed5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg hadde ikke grått foran partner på den måten. Hvis jeg ville ha fred hadde jeg gått på badet eller noe for å grine, eller så hadde jeg fortalt samboer hva som plaget meg og fått nødvendig trøst og støtte fra han. Å ligge og gråte stille ved siden av han i senga og håpe på at han skal reagere høres litt barnslig ut i min verden. 

Anonymkode: 454f4...ed5

Samme her.. Si det, ikke driv med spill på den måten, det er ødeleggende både for ham og for deg.

Anonymkode: 54445...85b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må bare si, jeg syns ikke det er barnslig og det trenger ikke være et spill. Typisk KG kynisme å begynne der, å kalle folk barnslig etc. 

Hender jo sikkert at folk har lagt seg, tror mannen sover mest sannsynlig, eller ikke og begynner å felle tårer. Ikke uvanlig å gråte etter man har lagt seg fordi det er da tankene kommer til dem. Hvorfor skal man da springe på do for å skjule det, nan er da et par som skal støtte hverandre??

Har også hørt menn ofte snakke om kvinner på den måten at de bruker gråting som et pressmiddel. Jeg vet ikke kanskje noen få kvinner gjør det? Jeg har blitt anklaget selv flere ganger for å gråte med hensikt, men har ALDRI grått på kommando, jeg er bare en person som lett gråter, det er ikke et middel mot et mål, noen er bare mer emosjonelle. Virker som en del menn får grøssninger når ei kvinne gråter.

Det er ikke barnslig og jeg tror ikke det er et spill. Det var jo menn som skulle svare her, men kjenner meg lettere irritert over sånn kynisme. 

Anonymkode: 1f3f4...423

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Selvfølgelig hadde jeg spurt hva som var i veien. Regner med folk flest ville ha gjort det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det minner om min eks, som var ekstremt lukket og konfliktsky. Hun samlet opp ekstern og intern frustrasjon i månedsvis. Det går jo ikke an å ligge å høre på slik hulking, selv om du stikker hull på en byll, som trolig også er full av ting som omhandler deg selv, og forholdet. 

Nå er jeg mer obs på å finne noen, som regulerer seg, og lever følelser litt mer utenpå. 

Anonymkode: c6f0c...788

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...