AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #1 Skrevet 3. januar 2023 Jeg var ikke flink til det i forrige svangerskap, det straffet seg. Trente som en helt en stund etter fødsel, men helt bra ble det ikke. Nå er jeg gravid igjen og har som målsetning å gjøre øvelsene hver dag eller i det minste 5 ganger i uka. Anonymkode: b97d9...0d6
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #2 Skrevet 3. januar 2023 Jeg var flink i første svangerskap. Jeg hadde en app for det, hvor en fikk en eller annen belønning, medalje eller noe sånt, for å huske øvelsene mange dager på rad. Jeg lar meg motivere av sånt, og var ordentlig frustrert når jeg glemte det og mistet streaken min, husker jeg. I andre svangerskap var jeg absolutt ikke flink. Det har ikke straffet seg så veldig. Men jeg har alltid hatt litt plager med lekkasje, helt siden barndommen. Jeg kan ikke hoppe på trampoline med full blære, men det kunne jeg ikke før svangerskapene heller. De første månedene etter fødsel kunne jeg ikke hoppe på trampoline uten full blære heller, eller nyse for hardt, men det kan jeg igjen nå uten at jeg kan si jeg det skyldes noen egeninnsats. Anonymkode: 06f32...f92
Mezzosoprena Skrevet 3. januar 2023 #3 Skrevet 3. januar 2023 Jeg knep ikke en eneste gang uten at det var noen annen grunn til å knipe, og merket heller ingen forskjell etterpå.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #4 Skrevet 3. januar 2023 Det var litt sånn «når jeg husket det», så kanskje jeg gjorde bittelitt knipeøvelser et par ganger i uka. I starten etter fødsel tisset jeg litt hvis jeg hostet eller nøs, men nå snart en mnd etter er det mye bedre, enda jeg ikke kniper noe særlig nå heller. Det har bare gått seg til. Anonymkode: d2b46...950
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå