AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #1 Skrevet 3. januar 2023 Jeg så en dokumentar fra sykehus i Norge der en pasient skulle fjerne en liten kreftsvulst i øret. Pasienten ble operert i lokalbedøvelse og det så ganske "koselig" ut om man kan si det 😅 Det var bare kirurgen og to operasjonssykepleiere til stede, pasienten kjente ingenting, de alle småpratet sammen og hadde på lav musikk i bakgrunnen og de hadde dempet lysene(selv om operajsonslampene på var såklart) Det virket nesten et sekund som å være på spa 😂 Har dere gode erfaringer med operasjon i lokalbedøvelse? Det må jo være helt nydelig å slippe et stort team av mennesker, slippe tube i halsen og alt det, og kunne spasere ut igjen helt frisk og rask uten påvirkning fra narkose. Anonymkode: 5682a...77a 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #2 Skrevet 3. januar 2023 ja, tatt keisersnitt. Ene gangen var i påskeuken og de pratet om påskeferieplanene sine😅 Anonymkode: 3dc2a...eb6 1
Pillarguri Skrevet 3. januar 2023 #3 Skrevet 3. januar 2023 Ja, har hatt lokalbedøvelse flere ganger, og det går helt fint. Ingenting å kvi seg for.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #4 Skrevet 3. januar 2023 Jeg har tatt to keisersnitt og en neseoperasjon i lokalbedøvelse. Null stress. Vil mye heller ha lokalbedøvelse enn slanger ned i halsen osv.. Anonymkode: 59180...150
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #5 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): ja, tatt keisersnitt. Ene gangen var i påskeuken og de pratet om påskeferieplanene sine😅 Anonymkode: 3dc2a...eb6 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg har tatt to keisersnitt og en neseoperasjon i lokalbedøvelse. Null stress. Vil mye heller ha lokalbedøvelse enn slanger ned i halsen osv.. Anonymkode: 59180...150 Tro meg, dere har ikke hatt keisersnitt i lokalbedøvelse, dere har hatt epidural eller spinal. Anonymkode: 88f57...41a 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #6 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tro meg, dere har ikke hatt keisersnitt i lokalbedøvelse, dere har hatt epidural eller spinal. Anonymkode: 88f57...41a Hehe;) Ja det var spinal jeg hadde begge gangene. Men trodde det var å anse som en lokal bedøvelse da den kun bedøvet en viss del av kroppen. Anonymkode: 59180...150
emilie123 Skrevet 3. januar 2023 #7 Skrevet 3. januar 2023 Har hatt noen operasjoner i lokalbedøvelse og den ene, en kneoperasjon så virket ikke bedøvelsen. Men de stoppet så fort de skjønte at jeg ikke hadde fått nok bedøvelse. Da jeg fikk mer, så merket jeg svært lite. De hadde også musikk på samtidig som de pratet om løst og fast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå