Gå til innhold

Parkere på IKEA Leangen over natten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte å kjøre bil til Trondheim og handle på Ikea. Er det lov å stå der over natten når man har handlet? Har lyst til å ta bussen inn til byen og overnatte på hotell. Det er jo nesten umulig å finne et sted å sette fra seg bilen i Trondheim sentrum.

Anonymkode: 32a7f...92f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville kjørt til Sveberg og parkert på parkeringsplassen til malvik senter. Går hurtigbuss like ved.

Anonymkode: 8a183...b10

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ville kjørt til Sveberg og parkert på parkeringsplassen til malvik senter. Går hurtigbuss like ved.

Ok, men er det noen som vet om det er lov å stå på parkeringsplassen til Ikea eller ikke?

AnonymBruker
Skrevet

Du bør finne et hotell med muligheter for parkering, det kan vel ikke være så vanskelig?

Anonymkode: c40b6...fab

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Du bør finne et hotell med muligheter for parkering, det kan vel ikke være så vanskelig?

Anonymkode: c40b6...fab

Det kan jeg sikkert, men nå var det ikke det jeg spurte om. Jeg vil helst unngå å kjøre inn til byen.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det går. 

Anonymkode: cb0c7...8dd

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det kan du ikke. Bilen vil bli fjernet.

Anonymkode: 68866...89e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det kan jeg sikkert, men nå var det ikke det jeg spurte om. Jeg vil helst unngå å kjøre inn til byen.

Så kjør til malvik senter etter ikea og parker bilen på den parkeringsplassen oppå taket. Derfra tar du bussen inn til sentrum.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber på IKEA Leangen og kan fortelle deg at det går helt fint å parkere der over natten, ingen kommer til å taue deg bort ;) men ikke parker i parkeringskjelleren da, du må stå ute😅

Anonymkode: e8ef6...2f7

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg jobber på IKEA Leangen og kan fortelle deg at det går helt fint å parkere der over natten, ingen kommer til å taue deg bort ;) men ikke parker i parkeringskjelleren da, du må stå ute😅

Anonymkode: e8ef6...2f7

Takk for det, hadde tenkt å parkere over bakken, ja. ;D

• 1 måned senere...
Skrevet

Tenkte akkurat på det samme. Hvordan gikk det TS? Parkerte du ved IKEA over natten?

Skrevet
susilu skrev (2 timer siden):

Tenkte akkurat på det samme. Hvordan gikk det TS? Parkerte du ved IKEA over natten?

Nei, det ble ikke noe av, foreløpig. 

Skrevet

Jeg har parkert natten over ved ikea åsane flere ganger, og ved Oslo, det har gått helt fint. 

Anonymkode: 4f646...3d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...