AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #1 Skrevet 3. januar 2023 Bruker kvinner mer tid bæsjing/tissing? Det er aldri kø herretoalettet. Anonymkode: 720d5...b0b
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #2 Skrevet 3. januar 2023 Vi vasker hender etterpå. Anonymkode: 0cc3a...aea 7 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #3 Skrevet 3. januar 2023 Fordi kvinner vasker hendene skikkelig😇🤣 Anonymkode: 39ffa...eb9 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #4 Skrevet 3. januar 2023 Dessverre fordi mange damer gjør masse annet på doen, enn å bare gå på do. De sender meldinger til venninner, sminker seg osv. Jeg er dame selv, og er mektig irritert på slik oppførsel fra mine medsøstre. Anonymkode: a3eb1...5b2 6
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #5 Skrevet 3. januar 2023 For det første er det større kapasitet på herretoaletter, siden de har både pissoarer og båser. For det andre tar det lenger tid for kvinner. Vi kan ikke bare vippe den ut, gjøre det vi må, og så gå etterpå. Vi må få bukser/strømpebukser og truser helt ned på knærne. Nå på vinteren er det kanskje også en tykk ytterjakke/kåpe som må av først. En gang i måneden er det bind eller tampong som må byttes. I tillegg har enkelte men etter graviditet og fødsel, som gjør at ting kan ta tid. Alt av stell og sminke og håndvask finner stort sett sted ute i fellesarealet på toalettet, det påvirker vanligvis køen i svært liten grad. Unntaket er på de toalettene hvor hver bås er utstyrt med speil og vask, men de synes jeg at jeg ser veldig sjelden. Anonymkode: 59e05...3d9 7 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #6 Skrevet 3. januar 2023 Kvinner må kle av seg mer, og da også bruke tid på å kle på seg igjen. De må tørke seg mer når de tisser. Og de må styre med menstruasjons-ting. I tillegg til at de ikke kan bruke pissoar. Anonymkode: b26b6...f20 1 1
Gjest Warrior Skrevet 3. januar 2023 #7 Skrevet 3. januar 2023 Kvinner tisser oftere enn menn? Kvinner får oftere overaktiv blære enn menn. En del kvinner må sminke seg og steller håret når de er på toalettet. Det burde de ikke gjøre fordi det lager kø og offentlig toalett er for å gå på do og ikke for å sminke seg og stelle seg. Ikke rart det blir klø. Tenk hvis alle kvinner skulle stått å sminke seg på offentlig toalett. AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi vasker hender etterpå. Anonymkode: 0cc3a...aea Ikke bare kvinner som vasker hendene. Menn også. Så finnes det både menn og kvinner som ikke gidder å vaske hendene.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #9 Skrevet 3. januar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Vi vasker hender etterpå. Anonymkode: 0cc3a...aea Det er alltid kø ved vasken på mannedassen, siden menn også vasker hender. Litt teit egentlig, det er typisk 1-2 avlukker og 2-4 pissoarer, men kun én vask. #5b2 har rett, kvinner gjør ørten andre ting på dass, og det tar tid. Anonymkode: 116f9...47c 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #10 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Kvinner må kle av seg mer, og da også bruke tid på å kle på seg igjen. De må tørke seg mer når de tisser. Og de må styre med menstruasjons-ting. I tillegg til at de ikke kan bruke pissoar. Anonymkode: b26b6...f20 Altså, det tar ikke en halvtime å bytte tampong. På det største kjøpesenteret her jeg bor har de veldig få kvinnedoer, og der er det ALLTID noen som sitter leeenge. Sist jeg skulle på do, åpnet jeg døra, og der stod fullt påkledd dame (i ytterklær) og pratet i telefonen. Hun så stygt på meg og låste døra. Jeg ventet i 2-3 minutter, så gikk jeg. Anonymkode: a3eb1...5b2
Hoppetaujenta Skrevet 3. januar 2023 #12 Skrevet 3. januar 2023 Honey Dew skrev (Akkurat nå): Vi lekker mer 😄 Vi er mere lekre mener du? Fjonger oss opp og slikt tar tid.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #14 Skrevet 3. januar 2023 De går 3-4 i slengen, ikke rart det blir kø. Anonymkode: 3719d...076
Kittykat Skrevet 3. januar 2023 #15 Skrevet 3. januar 2023 De fleste jenter bruker alltid lengre tid på doen. Når jeg var tenåring (for over 25 år siden) og var med venninner og vi var ute på kino, på kjøpesenteret, på utested o.l., så gikk vi gjerne flere sammen til doen. Vi gjorde vårt fornødne, snakket en stund, hvis vi var på et utested, så kunne vi ta med oss drikken inn på doen osv. For ikke å snakke om det vi jenter må kle av oss for å gå på doen, som bukse/kjole/strømpebukse/jakke/lue/hansker og gud vet hva. For meg så er dette bare en del av kulturen til noen av oss jenter. Jeg ser det samme med dagens tenåringsjenter i dag. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå