AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #1 Del Skrevet 3. januar 2023 Hei ❤️ ja i går fikk jeg positiv graviditetstest 5 dager etter testdag, jeg har fått time til ultralyd 16 januar men aldri kommet så langt før. I januar i fjor mistet jeg i uke 4+5 så ble ikke noe ultralyd da. Men klinikken mente at det var litt tidlig å høre hjerteslag i uke 6 slik at jeg burde vente til 16 januar. Jeg er litt redd og nervøs ❤️ Anonymkode: 2555a...6f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #2 Del Skrevet 3. januar 2023 Hei! Gratulerer! Vent til uke syv, kan godt hende det ikke er mulig å se noe uke seks, og da blir det bare unødvendig uro. Har vært gjennom det samme selv, og skjønner veldig godt at du er stresset, men det er faktisk mer sannsynlig at det går bra enn dårlig. Anonymkode: 2ec68...92c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #3 Del Skrevet 3. januar 2023 Om klinikken mener det så hører du på de, ingen her vet bedre. Skjønner det kan være vanskelig å vente, men kommer du fir tidlig ser du kanskje uansett ikke noe hjerteslag... Anonymkode: 7a771...779 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #4 Del Skrevet 3. januar 2023 Takk for svar ❤️ er bare redd for at det ikke skal være noe på. Ultralyden, jeg er 39 og var siste forsøket ❤️ Anonymkode: 2555a...6f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #5 Del Skrevet 4. januar 2023 Vent til uke 7. Anonymkode: 639a9...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå