AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #1 Skrevet 3. januar 2023 Når er det på tide å gjøre det slutt med en kjæreste?når vet man om det er en selv som har for høye forventninger til hva forholdet skal gi,at en dramatiserer dårlige perioder ,overtenker, drar med tidligere negative erfaringer inn og lar de farge nåværende forhold, ELLER at det egentlig faktisk er slik at en har valgt en person man ikke passer sammen med? Anonymkode: 357d4...d33
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #2 Skrevet 3. januar 2023 De første tingene kan du aktivt jobbe med, men i de fleste tilfeller man stiller seg det spørsmålet, så er det allerede på tide. Anonymkode: 7139d...6fb
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #3 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De første tingene kan du aktivt jobbe med, men i de fleste tilfeller man stiller seg det spørsmålet, så er det allerede på tide. Anonymkode: 7139d...6fb Hvordan da tenker du?😔 Anonymkode: 357d4...d33
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #4 Skrevet 3. januar 2023 Hvor lenge har dere vært sammen? Anonymkode: acd41...891
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #5 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor lenge har dere vært sammen? Anonymkode: acd41...891 2,5 år Anonymkode: 357d4...d33
Motelvibes Skrevet 3. januar 2023 #6 Skrevet 3. januar 2023 Umulig for oss å svare på da vi ikke aner noenting om deg eller din egen selvinnsikt.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #7 Skrevet 3. januar 2023 Det er jo helt umulig å svare på... For å gi noen eksempler; Om du aldri har følt at dette er en person du passer med - da dumper du selvfølgelig etter 2,5 år. Har dere hatt det veldig godt, men er i en down nå - da er det verdt det å finne tilbake til det. Om egen usikkerhet gjør at du setter grenser for hvem han kan ha som venner og om han kan dra på byen - da må du jobbe med deg selv. Men om egen usikkerhet gjør at du ikke liker at han følger og liker fult av bilder av halvnakne kvinner på SoMe - da dumper du. Anonymkode: 0a266...da9 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #8 Skrevet 3. januar 2023 Vanskelig for oss å vite om du ikke har det bra pga at forholdet er dårlig, eller om forholdet er dårlig pga at du ikke har det bra. Hvis sistnevnte, så kan du jobbe med deg selv, så får du også det bedre i forholdet pga at du er lettere til sinns. Anonymkode: ab092...ebd
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #9 Skrevet 3. januar 2023 Jeg tror at parforhold vekker i sin natur gamle sår, slik at man får muligheten til å se på dem og bearbeide dem. Det er lett å gi opp det arbeidet med seg selv ved å bare peke på partneren. Det blir en avledning som gjør at man slipper å jobbe med seg selv. Men jeg kan love deg at du i et eventuelt neste forhold kommer omtrent dit du er nå igjen, for du må jobbe med det før eller senere. Nå snakker jeg IKKE om forhold prega av vold på noen måte. Er det vold (alle typer!) må man gå med en gang. Anonymkode: eada9...0af
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #10 Skrevet 3. januar 2023 Det som er utrolig slitsomt er at jeg føler alt fra at jeg ønsker å gifte meg med dette mennesket,til at jeg grubler over hvordan jeg skal gjøre det slutt. Mens jeg dagdrømmer om forhold med andre. Det sistnevnte tror jeg kun er en slags virkelighetsflukt eller forsvarsmekanismer kanskje. Jeg ville jo fått en mega kjærlighetssorg om det plutselig ble slik. Jeg er av den innstilling at kjærlighet er sjelden og den må tas vare på og ikke kastes bort. Og for dette mennesket føler jeg den mest oppriktige kjærligheten jeg har følt for noen før. Grunnleggende,varm og ekte kjærlighet fra hjertet. Parallelt med det føler jeg at vi ikke er så kompatible som jeg ønsker når det gjelder kommunikasjon og sex,og at det påvirker gjensidig. .i dårlige perioder føler jeg en veldig avstand til dette mennesket, og det påvirker meg i hverdagen,det påvirker sexlivet og alt. I tillegg kommer vi fra litt ulike bakgrunner,og har forskjellig ønsker om hvor mye tid en bruker med øvrig familie mm. Anonymkode: 357d4...d33
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #11 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg tror at parforhold vekker i sin natur gamle sår, slik at man får muligheten til å se på dem og bearbeide dem. Det er lett å gi opp det arbeidet med seg selv ved å bare peke på partneren. Det blir en avledning som gjør at man slipper å jobbe med seg selv. Men jeg kan love deg at du i et eventuelt neste forhold kommer omtrent dit du er nå igjen, for du må jobbe med det før eller senere. Nå snakker jeg IKKE om forhold prega av vold på noen måte. Er det vold (alle typer!) må man gå med en gang. Anonymkode: eada9...0af Dette er jeg helt enig med deg i Anonymkode: 357d4...d33
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #12 Skrevet 3. januar 2023 Motelvibes skrev (5 timer siden): Umulig for oss å svare på da vi ikke aner noenting om deg eller din egen selvinnsikt. Hva trenger du å vite da? Anonymkode: 357d4...d33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå