Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker du om en venninne (40 år gammel) finner seg en ny mann etter skilsmisse og han er ganske uattraktiv utseendemessig? Hun ser gjennomsnittlig+ ut, og hennes eksmann var en ganske kjekk mann, men overvektig. Denne nye er hyggelig og mer utadvent enn den forrige, men han har vært uheldig med utseendet. Ikke noe som trening, skjegg, klær osv kan fikse. Det er allerede så bra som det kan få blitt. Personligheten også. Men ansiktstrekkene er uheldige.

Anonymkode: c51b0...2ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utseende er langt fra alt, om de er happy er alt bra

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva tenker du om en venninne (40 år gammel) finner seg en ny mann etter skilsmisse og han er ganske uattraktiv utseendemessig? Hun ser gjennomsnittlig+ ut, og hennes eksmann var en ganske kjekk mann, men overvektig. Denne nye er hyggelig og mer utadvent enn den forrige, men han har vært uheldig med utseendet. Ikke noe som trening, skjegg, klær osv kan fikse. Det er allerede så bra som det kan få blitt. Personligheten også. Men ansiktstrekkene er uheldige.

Rangerer du folk etter utseende? I 2023? 

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden):

Det vil nok folk alttid gjøre bevisst/ubevisst 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden):

Gjør ikke alle folk det? Bevisst eller ubevisst? Litt derfor jeg lagde denne tråden for å finne ut om folk vil tenke at jeg har valgt meg en mindre pen mann, eller om folk ikke ser på utseendet i det hele tatt. 😊

AnonymBruker
Skrevet

Det spiller vel ingen rolle hvordan han ser ut, hun er vel forelsket, glad og fornøyd?? Personlighet er mye mer enn utseende. 

Mannen min var ikke en jeg så to ganger på i begynnelsen, han var liksom ikke min type utseendemessig, og langt fra en modell. Men jeg ble kjent med han, som venn og sparringsparter, og jeg falt hardt fot han. I dag er han den fineste jeg vet, og jeg kan sitte og bare se på han. Han er nydelig, med de fineste øynene, den beste munnen og lepper osv, for å ikke snakke om de deiligste armene - som jeg elsker å være i.

Når man er passert 40, så håper jeg de fleste ser på mer enn utseende. Jeg var 33 når jeg traff mannen, nå er jeg snart 43, og han blir bare mer og mer fin, deilig og nydelig. I tillegg har han verdens beste personlighet. Full pakke der altså.

Anonymkode: 4bf56...65a

• Liker 3
  • Hjerte 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det spiller vel ingen rolle hvordan han ser ut, hun er vel forelsket, glad og fornøyd?? Personlighet er mye mer enn utseende. 

Mannen min var ikke en jeg så to ganger på i begynnelsen, han var liksom ikke min type utseendemessig, og langt fra en modell. Men jeg ble kjent med han, som venn og sparringsparter, og jeg falt hardt fot han. I dag er han den fineste jeg vet, og jeg kan sitte og bare se på han. Han er nydelig, med de fineste øynene, den beste munnen og lepper osv, for å ikke snakke om de deiligste armene - som jeg elsker å være i.

Når man er passert 40, så håper jeg de fleste ser på mer enn utseende. Jeg var 33 når jeg traff mannen, nå er jeg snart 43, og han blir bare mer og mer fin, deilig og nydelig. I tillegg har han verdens beste personlighet. Full pakke der altså.

Anonymkode: 4bf56...65a

Du har skjønt det❤️

Anonymkode: 7faa4...a08

• Hjerte 3
Skrevet

Hvorfor skal jeg ha noen tanker rundt det? Så lenge min venninner er i gode og trygge forhold har ikke jeg noen formening om hvem de velger. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker vel ikke noe angående utseende hans?!? 

Det som er viktig er at de er lykkelige og forelsket, og at de er glade i hverandre, behandler hverandre bra og har det fint sammen. Hvordan han, hun og eksmannen ser ut er jo helt irrelevant.

Anonymkode: 58079...59e

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er kanskje litt overraskende, men spiller jo egentlig ingen rolle så lenge de har det bra sammen. Sikkert mange damer på 40+ som begynner å fokusere mer på indre kvaliteter.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mulig hun synes han er tiltrekkende siden hun er sammen med han. Vi har alle våre preferanser. 
Jeg kunne ikke vært sammen med spinkel og tynn mann med lange fingre. 
Det er noe med hva en tenner på også. 

Anonymkode: 4ad53...177

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her

Det er altså min nye kjæreste jeg er redd for at venninner og familie skal reagere på utseendet til. Han er verdens beste, mest omtenksomme mann. Vi har det fantastisk sammen, jeg syns han er fin utseendemessig på sin måte, men jeg ser at han ikke har et utseende som folk flest syns er attraktivt. Irriterer meg at jeg bryr meg om dette, jeg bør bare nyte forelskelsen.... Men tydeligvis bryr jeg meg om hva folk tenker.

Skrevet

Det kan jo være at hun finner hans særegne ansiktstrekk sjarmerende eller attraktive selv om du synes han er mindre pen. Eller at kropp, personlighet og kjemi er det hun er tiltrukket av. Det viktigste er jo at de er forelsket og har det bra sammen.

Skrevet

Nå ser jeg at det handler om deg selv og du bekymrer deg for hva dine venninner tenker. Jeg tror de er glad for at du har funnet deg en mann du liker. Ingen bryr seg vel om hvordan mennene til venninnene ser ut, hvertfall ikke når du har bikket 40. 

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Så hyggelig! Godt for henne hadde jeg tenkt! 

Anonymkode: be19d...7d1

• Liker 1
Skrevet
Fru Uperfekt skrev (1 time siden):

Nei, ærlig talt. Det kunne fanden meg ikke falle meg inn, denslags får dårer ta seg av. Folk er ubrukelige uansett om de er vakre eller ei, og likeledes er folk fantastiske uavhengig av utseende. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Kunne ikke brydd meg mindre.

Utseendet til en person har ikke så mye å si.

Det som teller for meg, er om personen er snill og til å stole på.

Man kan alltid finne noe som gjør en person tiltalende🤗

• Nyttig 1
Skrevet
Fru Uperfekt skrev (4 timer siden):

Det er mulig, men jeg skulle ha vært veldig sjokkert over utseendet til en person for å lage en tråd om det i et nettforum.

Gjest takinova
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Gjør ikke alle folk det? Bevisst eller ubevisst? Litt derfor jeg lagde denne tråden for å finne ut om folk vil tenke at jeg har valgt meg en mindre pen mann, eller om folk ikke ser på utseendet i det hele tatt. 😊

Så det er din mann du spør om 🤭

AnonymBruker
Skrevet

Mulig jeg er rar, men jeg har aldri tenkt over utseende på mine venninners menn 🤷‍♀️. Ei av mine venninner har en mann som jeg sliter litt med å omgås, men dette har absolutt ingenting med utseende hans å gjøre. Opplever han som utrolig frekk både mot meg og andre, aldri tenkt over hvordan han ser ut. Selv har jeg en kjæreste som er overvektig og noe eldre enn venninners menn, men har aldri tenkt på at noen skal reagere på det. I tilfelle hadde jeg ikke brydd meg, elsker han overalt uansett. 

Er selv svært lite fokusert på utseende, både eget og andres. Kan ikke se for meg en eneste mann jeg tenker har vært så uheldig med utseende/ansiktstrekk at folk reagerer på det. Er selv i midten av 40 årene, jobber i et mannsdominert yrke og har møtt mange menn både privat og i jobbsammenheng i løpet av mitt liv så langt. 

Anonymkode: f7512...4a7

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...