AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #1 Skrevet 3. januar 2023 Ble gjenforent i dag med et kjært familiemedlem jeg hadde en krangel med i 2019 og har hatt svært lite kontakt med siden da. Hun er 58, har røykt store deler av livet sitt (men ikke nå lengre) og fortalte meg at hun nå går på faste smertestillende fordi hun sliter sånn med ryggen. Hun må kjøres til jobb, og kan ikke ta offentlig transport lengre. Hun har en pitteliten hund som får de turene han trenger. Hun fortalte meg hun ikke hadde hatt mer enn to fraværsdager fra jobb i fjor. Jeg har mistet mange viktige mennesker i livet mitt, og spørsmålet mitt er egentlig hvor sannsynlig det er at man er ved ok helse ved disse forutsetningene? Blir redd av tanken på at det er så ille at hun går på smertestillende konstant Så fryktelig redd for at jeg skal miste henne igjen innen noen få år nå som vi endelig snakker igjen ❤️ Anonymkode: 3d4f4...f30
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #2 Skrevet 3. januar 2023 Det er helt umulig for noen å spå hvor lenge hun vil leve. Men, det vet jo ingen. Ta vare på relasjonen deres, og ikke tenk så mye på hva som kan skje. Å bruke masse energi på noe du ikke får gjort noe med, vil bare tappe deg for krefter. Anonymkode: 58de0...555
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #3 Skrevet 3. januar 2023 Du kan ikke styre hennes skjebne og hva som skjer. Men du kan styre egne tanker og sette pris på den tiden dere har sammen. Og ja - jeg vet det er lett å si, men vanskelig å gjøre. Men hvilket alternativ finnes? Anonymkode: c9d77...d27
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #4 Skrevet 3. januar 2023 Det er jo mulig å få svar på hvor vanlig det er å gå på konstante legemidler for ryggsmerter … Anonymkode: 3d4f4...f30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå