Gå til innhold

Kjæreste som kjøper bare bursdagsgave til mitt barn når nevø og min datter har bursdag samme uke

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har en datter på 4 år som blir 5 år  i slutten av januar, og en nevø som blir 7. Har en flott kjæresten (ikke far til min datter) som jeg har vert sammen med i 1 år nå :) 

de har bursdag i samme uke, så det blir feiring på begge hos mine foreldre da, nevøen min får sin ekstra, feiring med klassen sin.

Jeg tenkte at min kjæreste ikke trengte å gi gave til min datter men han insisterer :) 

jeg tenkte å kjøpe en gave til min nevø. Som blir fra meg og han. Da han ikke har møtt nevøen min mer en 3 ganger og har ikke noe forhold til ham, da tenker jeg at det er bedre at jeg fikser for mine og han fikser til sine. At han ikke trenger å bruke penger på julegaver og bursdagsgaver til min nevø og niese. Vil jo selv slippe å bruke penger til de 3 onkelbarna hans også🙈

Anonymkode: efb20...aa1

Skrevet

Så han vil kjøpe til datteren din, men du vil kjøpe til både henne og nevøen selv? Er det poenget? 

Skrevet

«Vil slippe å bruke penger på hans..»

Vært sammen i ett år og gidder ikke være med på gaver til familien? Jøss. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du ville bare dele dette med oss, eller lurer du på noe..?🤔

Anonymkode: a053c...a2c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Høres greit ut.

Anonymkode: adbea...01c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

God plan

Anonymkode: cae64...703

AnonymBruker
Skrevet

Oki

Anonymkode: 638e8...070

AnonymBruker
Skrevet

Sånn som jeg tolker overskriften så syns du han skal kjøpe gave til din nevø siden han kjøper til din datter, og i HI så sier du at du ikke vil kjøpe gaver til hans 3 onkelbarn?

Skjønner egentlig ikke greia her. Du kjøper til dine, å han kjøper til sine. Dere har tross alt bare vært sammen i 1 år. Men blir dette et mer varig forhold så må dere jo finne en ordning som passer for begge og ikke bare for deg. 

Anonymkode: 2ab68...e96

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Sententia skrev (36 minutter siden):

«Vil slippe å bruke penger på hans..»

Vært sammen i ett år og gidder ikke være med på gaver til familien? Jøss. 

Jeg synes ett år er lite tid sammen, til å være med på å kjøpe gaver til  familien, men ok. Ville sagt mer 2 år, med kjæreste, men om man bor sammen osv, ok. 

Anonymkode: 4f0b2...c8a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes du kan stå for gaver til din utvidede familie, det holder med gave fra kjæresten til barnet ditt. 

Anonymkode: 57297...09a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er problemet? 
Du kjøper gave til din nevø fra deg og din datter. 
Nevøen din har ikke noe forhold til din kjæreste ennå vel? 
At han vil kjøpe gave til datter burde vel være lov? 
At du ikke orker å bruke penger på hans onkelbarn ?? 😂😂😂  Det er vel heller ingen som forventer det ? . 
Ikke lag problemer når det ikke er grunner til det 

Anonymkode: ca3a3...df4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg synes ett år er lite tid sammen, til å være med på å kjøpe gaver til  familien, men ok. Ville sagt mer 2 år, med kjæreste, men om man bor sammen osv, ok. 

Anonymkode: 4f0b2...c8a

Jøss

Anonymkode: 42796...ac5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...