AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #1 Skrevet 2. januar 2023 Hei! Mannen min møtte jeg i hans land for 4 år siden, vi kranglet mye der også men regnet med det ville avta med tiden. Vi giftet oss i hans hjemland og for 1 år siden kom han hit på besøksvisum. Og videre tenkte vi å søke etter eøs reglene for å være her for alltid. Mannen min har opp å ned dager, noen som kjenner til hva jeg mener med det? 1 dag elsker han meg og han vil ha barn og alt er flott og fint. Dag 2, han hater meg, jeg er ikke normal, han skal gjøre alt for å finne en måte til å forlate meg, jeg har det styggeste og den ekleste kroppen, familien min er jævelig, han forstår ikke hvordan ei så ubrukelig kjerring som meg har jobb, elsker meg ikke lengre, alle følelser har forsvunnet osv.. også er det slik at han hele tiden sier ikke gjør ting som gjør meg sinna, det kan være alt fra å ikke sende han en video fra jeg handler ett brød til at jeg drar på besøk til familien min feks. Bare jeg går ut av døra må video sendes, og venninna mi får jeg ikke lov å snakke med lengre, heller ikke faren min.. jeg vet selv dette er feil, men jeg klarer ikke å slutte å elske Mannen.. hva er dette? Har jeg blitt avhengig av det her Anonymkode: e4baa...16c
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #2 Skrevet 2. januar 2023 Troller du? Dersom du er seriøs burde du lese dette innlegget som om din beste venninne har skrevet det. Så flytter du. Anonymkode: 34b9a...d65 12 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #5 Skrevet 3. januar 2023 Dette er ikke sunt Anonymkode: 0d9c1...c25 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #6 Skrevet 3. januar 2023 Skjønner ikke hvorfor det er nødvendig å fremheve at han er muslimsk. Er nok fordommer mot muslimer. Jeg er selv gift med en muslimsk mann, vært sammen i 7 år og har to barn sammen. Han er alt annet enn så ustabil og fæl som du beskriver din mann. Anonymkode: e014e...6ed 2
MyMichelle Skrevet 3. januar 2023 #7 Skrevet 3. januar 2023 Herregud for en drittsekk! Du behøver ikke slutte å elske ham. Du behøver bare å skilles fra ham. 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #8 Skrevet 3. januar 2023 Skill deg fra ham så fort som mulig, IKKE få barn med han. Lykke til ! Anonymkode: 8df80...bc3 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #9 Skrevet 3. januar 2023 Det er psykisk vold og har ikke noe med at han er muslim å gjøre. Anonymkode: b7c93...f5f 1 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #10 Skrevet 3. januar 2023 Capazitet skrev (3 timer siden): Dette er toksisk. Toskete. Giftig,,mener du. Anonymkode: 2cf28...478 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #11 Skrevet 3. januar 2023 MyMichelle skrev (3 timer siden): Herregud for en drittsekk! Du behøver ikke slutte å elske ham. Du behøver bare å skilles fra ham. Dette!!! Anonymkode: 2cf28...478 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #12 Skrevet 3. januar 2023 Er han deprimert? Hva gjør han om dagene - lærer han norsk? Anonymkode: 0d9c1...c25
Gjest Jon Are Skrevet 3. januar 2023 #13 Skrevet 3. januar 2023 Vet du hva, dette er trist lesing. Du skal ikke ha barn med han,.og du skal skille deg så fort som.mulig.
Kaisada Skrevet 3. januar 2023 #14 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er han deprimert? Hva gjør han om dagene - lærer han norsk? Anonymkode: 0d9c1...c25 Han er da ikke deprimert, han er en jævel! 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #15 Skrevet 3. januar 2023 Uff, disse norske naive ungjentene slutter aldri å forundre meg. Anonymkode: 7e963...fc3 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #16 Skrevet 3. januar 2023 Og dette mennesket skal du få over til Norge… Anonymkode: 1345e...72b 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #17 Skrevet 3. januar 2023 Kaisada skrev (3 timer siden): Han er da ikke deprimert, han er en jævel! Er du ts? Anonymkode: 0d9c1...c25
Kaisada Skrevet 3. januar 2023 #18 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du ts? Anonymkode: 0d9c1...c25 Nei absolutt ikke!
Gjest sokrat Skrevet 3. januar 2023 #19 Skrevet 3. januar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Uff, disse norske naive ungjentene slutter aldri å forundre meg. Anonymkode: 7e963...fc3 De forundrer ikke meg. Norske kvinner velger etter utseende og ikke egenskaper. Derfor går gjennomsnittlig iq nedover og nedover. Samt at umoralen øker, fordi de liker menn som er tøffe og bare bryr seg om seg selv. Naturen til slike menn blir ført videre til en ny ekkel generasjon. Så griner de på kg når det selvfølgelige skjer. I virkeligheten elsker kvinner kulturer og menn som undertrykker kvinner. Se på søstra til den mannen som ts gifta seg med. Aldri i verden om hun kunne valgt en nordmann hun elsket. Det får de ikke lov til blant annet av mannen til ts. Så blir han belønnet av ts og resten av hønsegården her til lands. Dette er et patetisk land, med patetiske folk. Endret 3. januar 2023 av sokrat
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #20 Skrevet 3. januar 2023 sokrat skrev (4 minutter siden): De forundrer ikke meg. Norske kvinner velger etter utseende og ikke egenskaper. Derfor går gjennomsnittlig iq nedover og nedover. Samt at umoralen øker, fordi de liker menn som er tøffe og bare bryr seg om seg selv. Alt var bedre den gangen fedre valgte for sin sønner og døtre, og man tok det man fikk. Den gangen var alle dydige. Og levde i fred. Var det ikke det bestefaren din sa tii deg? Anonymkode: 0d9c1...c25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå