AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #1 Del Skrevet 2. januar 2023 Jeg har sett på film i årevis, fra alle tiår. Men det er noe annerledes og unikt med 70-tallsfilmer. De er grovkornete, skuespillet er overlegent; de føles bare... ekte. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Anonymkode: e7d63...c14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 2. januar 2023 #2 Del Skrevet 2. januar 2023 Har du noen eksempler på filmer du syns er bra? Jeg syns 70-tallet er litt for gammelt, men det fins jo noen bra. Gudfaren, Gjøkeredet, Rocky, Alien, Taxi Driver bl.annet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #3 Del Skrevet 2. januar 2023 6 minutter siden, Anonymburker said: Har du noen eksempler på filmer du syns er bra? Jeg syns 70-tallet er litt for gammelt, men det fins jo noen bra. Gudfaren, Gjøkeredet, Rocky, Alien, Taxi Driver bl.annet Mange superbra filmer på 70-tallet, i tillegg til de du nevner så er det blant annet Gudfaren 2, The French Connection, Dirty Harry, Apocalypse Now, Deer Hunter, Star Wars, The Conversation, Jaws, Duell Anonymkode: b4dbd...fb1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 3. januar 2023 #4 Del Skrevet 3. januar 2023 Er det Olsenbanden du tenker på...😄😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #5 Del Skrevet 3. januar 2023 Capazitet skrev (19 timer siden): Er det Olsenbanden du tenker på...😄😄 Var utrolig mange bra norske filmer på 70-tallet 🙂 Anonymkode: 4f171...bd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #6 Del Skrevet 3. januar 2023 Er uenig i premisset ditt. Tror ikke det var særlig forskjell fra andre tiår. Anonymkode: c1e2f...78d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå