Gå til innhold

Skjedd med Tinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke kjekke menn Tinder lenger eller er alle opptatt? Blir sliten av å sveipe til venstre hver gang. Blir også demotivert til å finne noen når det tydeligvis ikke er noen der ute. Tinder er jo bare full av søppel. Beklager uttrykket, men så j….. sant! Da forblir jeg heller singel

Anonymkode: 3da1a...4b3

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er der fortsatt :briller2:

Anonymkode: e8862...5b0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tinder sin algoritme matcher deg med folk som er i samme "liga" som deg selv.  

Sååå...om det bare er "søppel" der ute, ligger du altså selv på det nivået. 

Anonymkode: 20056...408

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Haha, tror du må ut og oppleve personene. Bilder viser ingenting😉

Anonymkode: 93362...3a3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, på samme måte som en godt trent kvinne er i samme liga som gammal gubbe med ølmage isåfall.

Anonymkode: 28bc2...f3a

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i det siste bare fått opp flotte menn, omtrent. Mer enn vanlig i hvert fall. Såpass har det blitt at jeg måtte pause meg fra bunken ellers klarer jeg ikke holde styr på samtalene.

Anonymkode: 0b36a...09c

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Har ikke kjekke menn Tinder lenger eller er alle opptatt? Blir sliten av å sveipe til venstre hver gang. Blir også demotivert til å finne noen når det tydeligvis ikke er noen der ute. Tinder er jo bare full av søppel. Beklager uttrykket, men så j….. sant! Da forblir jeg heller singel

Kjekke is in the eye of the beholder. Hvis du ikke liker menn så får du heller være singel. Velkommen til single-Norge.

Anonymkode: b33ef...241

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kanskje du holder pc'en opp ned?

Skrevet

Nope slutta med hele Tinderopplegget gitt og planlegger heller ikke å bli aktiv igjen. Når det er sagt finnes det garantert mange kjekke menn der ute som fortsatt bruker Tinder.. Men skjønner godt hva du mener, kan ikke skjønne de som gidder å sveipe i det uendelige ass.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Tipper du er ei sånn med et trynebilde og ikke noe mer siden du er ei feit kvepse🤣

Anonymkode: 91409...261

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det tror jeg ikke på. Jeg er helt gjennomsnittlig, men får likevel opp massevis av hotte menn, ofte mye yngre enn meg.

Anonymkode: 42a7d...856

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det tror jeg ikke på. Jeg er helt gjennomsnittlig, men får likevel opp massevis av hotte menn, ofte mye yngre enn meg.

Lol. Menn dater nedover. Damer oppover. En dame trenger bare å legge biler av hendene sine for å få match. 

Anonymkode: a871b...57e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lol. Menn dater nedover. Damer oppover. En dame trenger bare å legge biler av hendene sine for å få match. 

Anonymkode: a871b...57e

Helt greit, vi gamle og stygge kjerringer får tross alt mange flere muligheter til å bli seksuelt tilfredsstilt av en ung, veltrent kjekkas enn dere menn får mulighet til å bli seksuelt tilfredsstilt av ei ung, hot jente - sånn utenom med VR-brillene og glidemiddelet foran PC-skjermen da 👌😁

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Du overvurderer nok ditt eget utseende eller sikter for høyt, som de fleste kvinner på tinder generelt gjør. Og hvis alle andre der inne er søppel, så er nok du også søppel😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...