AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #1 Skrevet 2. januar 2023 Har ikke kjekke menn Tinder lenger eller er alle opptatt? Blir sliten av å sveipe til venstre hver gang. Blir også demotivert til å finne noen når det tydeligvis ikke er noen der ute. Tinder er jo bare full av søppel. Beklager uttrykket, men så j….. sant! Da forblir jeg heller singel Anonymkode: 3da1a...4b3 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #3 Skrevet 2. januar 2023 Jeg er der fortsatt Anonymkode: e8862...5b0 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #4 Skrevet 2. januar 2023 Tinder sin algoritme matcher deg med folk som er i samme "liga" som deg selv. Sååå...om det bare er "søppel" der ute, ligger du altså selv på det nivået. Anonymkode: 20056...408 9
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #5 Skrevet 2. januar 2023 Haha, tror du må ut og oppleve personene. Bilder viser ingenting😉 Anonymkode: 93362...3a3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #6 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tinder sin algoritme matcher deg med folk som er i samme "liga" som deg selv. Sååå...om det bare er "søppel" der ute, ligger du altså selv på det nivået. Anonymkode: 20056...408 Ja, på samme måte som en godt trent kvinne er i samme liga som gammal gubbe med ølmage isåfall. Anonymkode: 28bc2...f3a 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #7 Skrevet 2. januar 2023 Jeg har i det siste bare fått opp flotte menn, omtrent. Mer enn vanlig i hvert fall. Såpass har det blitt at jeg måtte pause meg fra bunken ellers klarer jeg ikke holde styr på samtalene. Anonymkode: 0b36a...09c
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #8 Skrevet 2. januar 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Har ikke kjekke menn Tinder lenger eller er alle opptatt? Blir sliten av å sveipe til venstre hver gang. Blir også demotivert til å finne noen når det tydeligvis ikke er noen der ute. Tinder er jo bare full av søppel. Beklager uttrykket, men så j….. sant! Da forblir jeg heller singel Anonymkode: 3da1a...4b3 Kjekke is in the eye of the beholder. Hvis du ikke liker menn så får du heller være singel. Velkommen til single-Norge. Anonymkode: b33ef...241
MortenMunkholm Skrevet 2. januar 2023 #9 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har ikke kjekke menn Tinder lenger eller er alle opptatt? Blir sliten av å sveipe til venstre hver gang. Blir også demotivert til å finne noen når det tydeligvis ikke er noen der ute. Tinder er jo bare full av søppel. Beklager uttrykket, men så j….. sant! Da forblir jeg heller singel Anonymkode: 3da1a...4b3 Kanskje du holder pc'en opp ned?
Iterion Skrevet 2. januar 2023 #10 Skrevet 2. januar 2023 Nope slutta med hele Tinderopplegget gitt og planlegger heller ikke å bli aktiv igjen. Når det er sagt finnes det garantert mange kjekke menn der ute som fortsatt bruker Tinder.. Men skjønner godt hva du mener, kan ikke skjønne de som gidder å sveipe i det uendelige ass. 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #11 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Har ikke kjekke menn Tinder lenger eller er alle opptatt? Blir sliten av å sveipe til venstre hver gang. Blir også demotivert til å finne noen når det tydeligvis ikke er noen der ute. Tinder er jo bare full av søppel. Beklager uttrykket, men så j….. sant! Da forblir jeg heller singel Anonymkode: 3da1a...4b3 Tipper du er ei sånn med et trynebilde og ikke noe mer siden du er ei feit kvepse🤣 Anonymkode: 91409...261
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #12 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Tinder sin algoritme matcher deg med folk som er i samme "liga" som deg selv. Sååå...om det bare er "søppel" der ute, ligger du altså selv på det nivået. Anonymkode: 20056...408 Det tror jeg ikke på. Jeg er helt gjennomsnittlig, men får likevel opp massevis av hotte menn, ofte mye yngre enn meg. Anonymkode: 42a7d...856
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #13 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det tror jeg ikke på. Jeg er helt gjennomsnittlig, men får likevel opp massevis av hotte menn, ofte mye yngre enn meg. Anonymkode: 42a7d...856 Lol. Menn dater nedover. Damer oppover. En dame trenger bare å legge biler av hendene sine for å få match. Anonymkode: a871b...57e
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #14 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lol. Menn dater nedover. Damer oppover. En dame trenger bare å legge biler av hendene sine for å få match. Anonymkode: a871b...57e Helt greit, vi gamle og stygge kjerringer får tross alt mange flere muligheter til å bli seksuelt tilfredsstilt av en ung, veltrent kjekkas enn dere menn får mulighet til å bli seksuelt tilfredsstilt av ei ung, hot jente - sånn utenom med VR-brillene og glidemiddelet foran PC-skjermen da 👌😁 Anonymkode: 42a7d...856 1 1
danbanan Skrevet 4. januar 2023 #15 Skrevet 4. januar 2023 Du overvurderer nok ditt eget utseende eller sikter for høyt, som de fleste kvinner på tinder generelt gjør. Og hvis alle andre der inne er søppel, så er nok du også søppel😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå