Gå til innhold

Han skal bort til en jente mest sansynelig og jeg vil ikke være needy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hallo! Kan noen hjelpe meg å tolke denne?

👱🏼‍♀️Skal vi møtes imrgen? 

🧑🏼Skal bort en tur imrgen men ledig onsdag

👱🏼‍♀️Åja men hva med etter du kmr hjem?

🧑🏼Nei blir borte til sent

Er han utro?! Siden han skal være borte til sent og “skal bort en tur“ høres ut som han skal overnatte! Og han overnatter ikke hos kompiser så da må det være jente! Men tørr ikke å vær needy og mase om dere skjønner!

Så hvordan tolker dere det og hvordan hadde dere gått videre her fra?

Anonymkode: 2518f...1a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg orker ikke… 

kan du ikke bare spørre hva han skal da? Han sier jo bare at han har planer og kommer seint hjem? Snakk om å lage problemer

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere er kjærester spørr du hvor han skal, det er gjensidig respekt å fortelle det til hverandre. Hvis han ikke kan si det er det noe han skjuler 

Anonymkode: 21bc5...5d4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Sententia skrev (Akkurat nå):

Jeg orker ikke… 

kan du ikke bare spørre hva han skal da? Han sier jo bare at han har planer og kommer seint hjem? Snakk om å lage problemer

Men kan hende han juger. Og vi hadde nettopp krangel om at jeg er litt needy og da skjerpet han seg og sendte mere søte meldinger, men jeg vil ikke spørre for da tror han jeg kontrolerer han.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis dere er kjærester spørr du hvor han skal, det er gjensidig respekt å fortelle det til hverandre. Hvis han ikke kan si det er det noe han skjuler 

Anonymkode: 21bc5...5d4

Ja da får jeg se om han nevner noe imrgen om ikke skal jeg spørre!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men kan hende han juger. Og vi hadde nettopp krangel om at jeg er litt needy og da skjerpet han seg og sendte mere søte meldinger, men jeg vil ikke spørre for da tror han jeg kontrolerer han.

Du fremstår jo ikke trygg i deg selv og forholdet ditt, så tenker det er litt som bør på plass her. 
Han sier han ikke kan møte deg én dag, og så går du rett i «bæm! Han er kanskje utro!»

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han prøver å fortelle deg når dere kan møtes, og ut av det tolker du at han er utro. Ok...

Anonymkode: c9cef...ecf

• Liker 3
Gjest _Falkor_
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er han utro?! Siden han skal være borte til sent og “skal bort en tur“ høres ut som han skal overnatte! Og han overnatter ikke hos kompiser så da må det være jente! Men tørr ikke å vær needy og mase om dere skjønner!

Jeg sier at jeg skal bort en tur om jeg for eksempel skal på kjøpesenteret🤓

Du får puste med magen og heller prate med han!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han har andre planer og  kommer seint hjem. Han skriver jo det. Opptatt tirsdag, blir sein, møtes onsdag. Vet ikke hvor du fikk at han skal overnatte fra. Har du aldri vært ute etter barne-tv? 

Anonymkode: a7999...95e

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
_Falkor_ skrev (1 minutt siden):

Jeg sier at jeg skal bort en tur om jeg for eksempel skal på kjøpesenteret🤓

Du får puste med magen og heller prate med han!

Men sier du det ikke når du overnatter? Skal jo ikke bort om du bare drar på shopping da drar du på senteret. Og tror ikke han skal det

Han prøver å fortelle deg når dere kan møtes, og ut av det tolker du at han er utro. Ok...

Men er måten han sa det på liksom “skal bort en tur“

Sententia skrev (2 minutter siden):

Du fremstår jo ikke trygg i deg selv og forholdet ditt, så tenker det er litt som bør på plass her. 
Han sier han ikke kan møte deg én dag, og så går du rett i «bæm! Han er kanskje utro!»

Jeg er ikke trygg på meg selv eller forholdet men prøver å jobbe med det og er derfor jeg ikke vil være needy.

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han har andre planer og  kommer seint hjem. Han skriver jo det. Opptatt tirsdag, blir sein, møtes onsdag. Vet ikke hvor du fikk at han skal overnatte fra. Har du aldri vært ute etter barne-tv? 

Anonymkode: a7999...95e

“Skal bort en tur“ eller “tenker meg bort en tur“ høres jo ut som overnatting eller lengre tur da.

Skrevet

Dette er semantikk. 
Jeg skal bort en tur om jeg skal på kino med ei venninne. Jeg skal bort en tur om jeg skal til mamma og pappa for kveldsmat. Jeg skal bort en tur om jeg skal gå tur i marka med naboen. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

“Skal bort en tur“ eller “tenker meg bort en tur“ høres jo ut som overnatting eller lengre tur da.

Nei. Det betyr bare at man skal noe gjøre som tar litt tid og ikke skjer hjemme.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere? Høres rart ut ja

Anonymkode: bec92...620

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei. Det betyr bare at man skal noe gjøre som tar litt tid og ikke skjer hjemme.

Ja ok la oss si det da men hva tar tid? Ikke besøk hos kompis! Knulling tar tid

Hvor gamle er dere? Høres rart ut ja

Anonymkode: bec92...620

25 og 23

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

25 og 23

Hva tar tid?

Gaming, øl, en kjøretur, å lage mat eller en god prat med en kompis. 
Å reise ut/bort, samme hva formålet er. Kino, middag ute, jobb, besøke familie, å mekke bil, å gå en skitur, å henge med en vennegjeng, en eller annen annen av interessene han har. Jeg kommer på veldig få planer jeg har som tar kort tid. Det er gjerne enkle ærender som å handle litt eller hente en pakke eller noe. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nei, knulling tar veldig mye mindre tid enn skruing på bil, f.eks. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Det er needy når han sier at han er opptatt imorgen, men kan møte deg på onsdag, og du spør enda en gang om å møtes imorgen. 
hvordan klarer du i det hele tatt å tolke at han skal være utro? 

Anonymkode: fc60d...344

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

"Imorgen skal jeg møte Thomas og game"

Til en usikker kjæreste, sier man ikke "bort".  Han liker vel å plante denne usikkerheten.

Og istedenfor å skrive to ord ekstra, for at du skal ha det bra, forer han på usikkerheten. Og skylder på deg...

Ta ett råd fra ei som har levd lenger enn deg:

En mann skal gjøre at du har det BEDRE, og ikke dårligere. 

Uten han nå, kunne du kost deg bekymringsfri med en film. 

Anonymkode: 971f5...8f5

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette høres ikke ut som overnatting for meg. Det høres ut som han f.eks skal til en kompis, og at han er hjemme så sent om kvelden at han ikke rekker annet enn kvelds og en dusj før han skal legge seg. Når han skriver at han kommer sent hjem, så tolker jeg det som at han kommer hjem om kvelden, ikke neste dag.

Anonymkode: 8f06f...c49

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Og det heter "i morgen" og ikke "imrgen". Om du og typen har diktet opp et tullespråk, så bruker du det kun når du skriver med han. Ikke når du skriver på et forum med andre voksne mennesker.

Anonymkode: 8f06f...c49

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...