AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #1 Skrevet 2. januar 2023 Møtte en fyr i slutten av november som jeg umiddelbart ble betatt av. Jeg spurte om han ville møtes igjen, noe han ville, og vi var på date i midten av desember. Etter daten sa han at han ikke kunne ses igjen før etter jul. Jeg tok likevel en sjans og sendte melding et par dager før jeg reiste på ferie og spurte om han ville møtes. Han svarte da at han var syk og at det ble vanskelig før jul. Jeg ble virkelig betatt av denne fyren og har lyst til å møte han igjen for å se om det kan være noe mer. Jeg tenkte å gi ham hvert fall denne uken til å ta kontakt selv, men kan jeg sende melding igjen og spørre om han vil møtes hvis jeg ikke hører noe? Eller bør jeg bare bite i det sure eplet og innse at han ikke er interessert? Anonymkode: ef7c9...4e0 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #2 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Møtte en fyr i slutten av november som jeg umiddelbart ble betatt av. Jeg spurte om han ville møtes igjen, noe han ville, og vi var på date i midten av desember. Etter daten sa han at han ikke kunne ses igjen før etter jul. Jeg tok likevel en sjans og sendte melding et par dager før jeg reiste på ferie og spurte om han ville møtes. Han svarte da at han var syk og at det ble vanskelig før jul. Jeg ble virkelig betatt av denne fyren og har lyst til å møte han igjen for å se om det kan være noe mer. Jeg tenkte å gi ham hvert fall denne uken til å ta kontakt selv, men kan jeg sende melding igjen og spørre om han vil møtes hvis jeg ikke hører noe? Eller bør jeg bare bite i det sure eplet og innse at han ikke er interessert? Anonymkode: ef7c9...4e0 Jeg hadde nok ikke sendt mer. Tar han ikke kontakt så får du svaret ditt. Anonymkode: e185d...d4b 5 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #3 Skrevet 2. januar 2023 Så han sa etter daten at han ikke kunne ses på en stund, og dere holder heller ikke kontakten? Han ble hvertfall ikke betatt av deg.... Anonymkode: 29e55...58b 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #4 Skrevet 2. januar 2023 Nå må folk slutte å være så taktiske, kyniske og negative her. Det er ingenting galt i å sende ham en oppfølgingsmelding. Noen mennesker er litt tafatte på digital kommunikasjon og siden ha sa i fra på forhånd at det ble vanskelig før jul, så går det an å ta det for det det er. Å sende ham 10 meldinger, derimot, blir litt manisk. Send en melding og se an hva slags respons du får. Godt mulig at han ghoster deg eller kommer opp med teite påskudd, men da får du bare ta det med ryggrad og spille ballen over til ham. Stålsett deg i så fall på at han er "borte" for din del. Men det kan jo hende han responderer positivt. Det er egentlig bare 1 måte å finne ut det på... Anonymkode: c46d9...930
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #5 Skrevet 2. januar 2023 Han virker ikke interessert. Jeg hadde ikke skrevet til han. Han avslo din forrige invitasjon, og det vet han. Er han interessert, så tar han kontakt. Ikke legg deg etter, det vil kun gjøre deg mindre interessant Anonymkode: d29fd...651 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #6 Skrevet 3. januar 2023 Ja, du har dessverre blitt avvist. Det naturlige vil være at han er mer "på", og ikke bare prøver å sno seg unna, slik han her gjør. Han var sleip og sa at dere ikke kunne møtes før etter jul, for da slipper han kanskje å avvise deg direkte. Derfor var han syk når du tok kontakt etterpå, beleilig nok, og så gjentar han at han ikke kan møte deg. Bare glem denne personen, tenk på at det ikke er noe bra karaktertrekk å gjøre sånn mot noen, så han ville ikke blitt noen god kjæreste. Anonymkode: 16697...8e2 2
Flintis Skrevet 3. januar 2023 #7 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Møtte en fyr i slutten av november som jeg umiddelbart ble betatt av. Jeg spurte om han ville møtes igjen, noe han ville, og vi var på date i midten av desember. Etter daten sa han at han ikke kunne ses igjen før etter jul. Jeg tok likevel en sjans og sendte melding et par dager før jeg reiste på ferie og spurte om han ville møtes. Han svarte da at han var syk og at det ble vanskelig før jul. Jeg ble virkelig betatt av denne fyren og har lyst til å møte han igjen for å se om det kan være noe mer. Jeg tenkte å gi ham hvert fall denne uken til å ta kontakt selv, men kan jeg sende melding igjen og spørre om han vil møtes hvis jeg ikke hører noe? Eller bør jeg bare bite i det sure eplet og innse at han ikke er interessert? Anonymkode: ef7c9...4e0 Jeg synes du kan vise litt omsorg å lure på hvordan det går med sykdommen og du skulle vel ha spurt hva han lider av og nå om du kan hjelpe med noe når du er hjemme igjen om han fortsatt er syk da.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #8 Skrevet 3. januar 2023 Slutten av november er jo kjempe lenge siden. Han er nok ikke interessert, han vet du er interessert men lar det ligge. Anonymkode: 2568b...fc9 2
exictence Skrevet 3. januar 2023 #9 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): og spurte om han ville møtes. Altså, hvorfor spør du så det virker som at alt er opp til ham? Og sånn er det vel tydeligvis også. Si heller: Jeg likte så godt å være sammen med deg. Jeg hadde synes det var koselig om vi kunne møtes igjen. Det håper jeg vi får til. Så ser du hva han sier. Så kommer du evt med at vi kan treffes da og da....Gleder meg Eller du sier at vi snakkes Skriv god jul og godt nyttår når den tiden kom AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg ble virkelig betatt av denne fyren og har lyst til å møte han igjen for å se om det kan være noe mer. Jeg tenkte å gi ham hvert fall denne uken til å ta kontakt selv, men kan jeg sende melding igjen og spørre om han vil møtes hvis jeg ikke hører noe? Eller bør jeg bare bite i det sure eplet og innse at han ikke er interessert? Anonymkode: ef7c9...4e0 Du har jo allerede spurt. Nei, ikke spør om igjen. Du kan si at det hadde vært koselig å ta en kaffe med deg der og der på onsdag kl ..... ? 1 1
Andro Skrevet 3. januar 2023 #10 Skrevet 3. januar 2023 Du kan jo ikke forvente at han ville møte deg sist, når han alt hadde sagt at det ikke var aktuelt før etter jul. Vent til denne uka er omme, og send ham en melding da.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #11 Skrevet 3. januar 2023 Har han en travel hverdag med typ barn og jobb? For det har i mine øyne mye å si på situasjonen du står i. Om han ikke har barn, ikke er mye opptatt med jobb så er han nok bare ikke interessert. Anonymkode: 5449a...ddb
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #12 Skrevet 3. januar 2023 Hvorfor kunne han ikke møte deg før etter jul? Samboer og barn hjemme? Anonymkode: f39fc...935
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #13 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har han en travel hverdag med typ barn og jobb? For det har i mine øyne mye å si på situasjonen du står i. Om han ikke har barn, ikke er mye opptatt med jobb så er han nok bare ikke interessert. Anonymkode: 5449a...ddb Han fortalte på daten at han jobber mye og at det er mye krav til prestasjon på jobben hans. Hadde nesten lyst til å spørre om han egentlig har tid til å date, angrer på at jeg ikke gjorde det. AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor kunne han ikke møte deg før etter jul? Samboer og barn hjemme? Anonymkode: f39fc...935 Det var både på grunn av meg og han. Han skulle bort, så skulle jeg bort og disse reisene overlappet hverandre slik at vi ikke rakk noe mer før jul. Anonymkode: ef7c9...4e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå