Mary77bgo Skrevet 14. desember 2005 #1 Skrevet 14. desember 2005 Heisann! Er det noen av dere jenter som jeg vært hos fotograf Hans Jørgen Brun i Bergen? Har hørt at han er kjempe flink! Noen som vet hvor mye det koster???? Koster sikkert flesk, men det er utrolig fine bilder
Lina Skrevet 15. desember 2005 #2 Skrevet 15. desember 2005 vet ikke hva det koster, sikkert bare å kontakte han å be om en pris!! Han tar ihvertfall vannvitti bra bilder!!!
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2005 #3 Skrevet 15. desember 2005 Jeg har ikke vært hos han selv, men har sett mange bilder han har tatt. Han er flink og tar fine bilder, men jeg syns han er temmelig dyr i forhold til at bildene nesten er litt småkjedelige. Jeg selv var hos Brect foto, han tar flotte bilder til en veeeldig grei pris (man får en cd med bildene på og kan kopiere de der man vil så både takkekort og kopier blir ekstremt mye rimeligere enn hos Brun). Når jeg i tillegg syns han tar minst like fine bilder som Brun så var valget enkelt Han har hjemmeside her hvis du har lyst til å ta en titt: http://www.brechtfoto.no/
Emblasol Skrevet 15. desember 2005 #4 Skrevet 15. desember 2005 Vet at Brun er flink men det er alltid lurt å gå rundt til ulike fotografer å se hvilken stil de har på brudebildene. Vi har vært rundt og tittet litt og det er mange ulike stilarter. Selv liker jeg Petter Solheim, Paul Bernard og Sima veldig godt. Sistnevnte ble vårt valg da de var halve prisen av de andre.......... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå