Gå til innhold

Fikk bakteriell vaginose og samboer har ikke spurt hvordan det går

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okeeeii, jeg må ta en sjekk med dere her. Det har seg slik at jeg er nokså irritert (les: kanskje litt skuffet og lei meg) på samboeren min. Her om dagen fikk jeg en skikkelig runde i bakteriell vaginose og det er sikkert mange som vet hvor ubehagelig dét kan være. Jeg fortalte samboeren min om dette og at vi derfor ikke kan ha sex til det er bra igjen. Det skjønte han selvsagt. Min irritasjon handler om at han ikke har spurt hvordan det går med djevelskapen. Er jeg helt urimelig som kjenner på dette? Jeg skjønner at det kanskje ikke er helt innafor, men... Det kom som et resultat av noe vi har gjort sammen. Og ja, det er rett og slett skikkelig kjipt å få det. Dersom han for eksempel hadde fått kink i nakken mens vi hadde sex, så hadde jeg jo spurt om hvordan det gikk i dagene etter! Er det noen der ute som hadde kjent litt på det samme, eller overreagerer jeg? 🙃

Anonymkode: 98de2...1ed

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De gangene jeg har fått det har ingen spurt hvordan det går. Jeg spurte eksen hvordan det gikk i tiden etter at strengen røyk. 
Ikke skuffa eller noe pga det

Anonymkode: 28e2e...f2b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du overreagerer 😅

Anonymkode: e7a62...0dd

• Liker 30
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns du overreagerer. Du kan vel kommunisere om det går bra eller ikke bra? 

Anonymkode: 438b4...271

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes du overreagerer om det bare er det som er problemet 😅

Anonymkode: a1445...903

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Tanken hadde ikke streifa meg... 

Anonymkode: 76899...e1c

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Folk er forskjellige. Jeg vil helst være i fred om noe feiler meg, og heller selv initiere eventuelle samtaler om det. Du får rett og slett bare kommunisere med fyren så han vet hva du ønsker fra ham. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hadde han spurt korleis det går, så er det vel stor sjanse for at det hadde blitt tolka som utålmodigheit og mas om sex, i alle fall slik kvinner flest er 😅 mannfolk kan ikkje gjere noko riktig!

Men ja, du overdriv :)

Anonymkode: 1bda6...492

• Liker 21
  • Nyttig 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tipper han ikke vil rippe opp i det eller si noe feil. Gi beskjed om hva du ønsker, så prøver han nok på det om det ikke er for vanskelig.

Anonymkode: c8a42...69b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Takk til dere som svarte saklig! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at det er bv, og ikke sopp? Bv er jo bare grusom lukt. Kan fint ha sex likevel. Han lukter sikkert om du har det ennå, så da trenger han ikke spørre😅

Anonymkode: 8dcd3...02c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du overreagerer. Man merker jo ikke noe til det annet enn at det lukter.

Anonymkode: d00f6...487

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Okeeeii, jeg må ta en sjekk med dere her. Det har seg slik at jeg er nokså irritert (les: kanskje litt skuffet og lei meg) på samboeren min. Her om dagen fikk jeg en skikkelig runde i bakteriell vaginose og det er sikkert mange som vet hvor ubehagelig dét kan være. Jeg fortalte samboeren min om dette og at vi derfor ikke kan ha sex til det er bra igjen. Det skjønte han selvsagt. Min irritasjon handler om at han ikke har spurt hvordan det går med djevelskapen. Er jeg helt urimelig som kjenner på dette? Jeg skjønner at det kanskje ikke er helt innafor, men... Det kom som et resultat av noe vi har gjort sammen. Og ja, det er rett og slett skikkelig kjipt å få det. Dersom han for eksempel hadde fått kink i nakken mens vi hadde sex, så hadde jeg jo spurt om hvordan det gikk i dagene etter! Er det noen der ute som hadde kjent litt på det samme, eller overreagerer jeg? 🙃

Omfg..... 

Du overreagerer. Jeg har det jevnlig og har seriøst aldri falt meg inn at han ikke spør. Hva faen 

Anonymkode: a9db0...164

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sikker på at det er bv, og ikke sopp? Bv er jo bare grusom lukt. Kan fint ha sex likevel. Han lukter sikkert om du har det ennå, så da trenger han ikke spørre😅

Anonymkode: 8dcd3...02c

Hehe. Godt poeng. 

Skrevet

Jeg synes det er helt innafor å ikke spørre hvordan det går når man "lider" av fullstendig normale og ufarlige ting. Ting som rett og slett bare går over innen rimelig tid. 

Du skal heller ikke se bort fra at dette også kan være hensynfullt tenkt fra hans side, du har sagt at du ikke vil ha sex før dette er over, og han er redd for at det kan virke masete hvis han spør hvordan det går 🙂 

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Teatrica skrev (Akkurat nå):

Jeg synes det er helt innafor å ikke spørre hvordan det går når man "lider" av fullstendig normale og ufarlige ting. Ting som rett og slett bare går over innen rimelig tid. 

Du skal heller ikke se bort fra at dette også kan være hensynfullt tenkt fra hans side, du har sagt at du ikke vil ha sex før dette er over, og han er redd for at det kan virke masete hvis han spør hvordan det går 🙂 

Det er et godt poeng, jeg tenkte ikke på det på den måten. Det er første gangen jeg har hatt det og syntes bare det var ordentlig kjipt.

Nå er jeg enig i at jeg overreagerte 😅

• Liker 3
  • Hjerte 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hatt det selv, men kan ikke se for meg en eneste av mannfolka jeg kjenner, ekser, venner og det som er, spørre ei dame hvordan det går med underlivsproblemene hennes 😅

Anonymkode: 34fed...f63

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor lage problem ut av noe som ikke er noe å lage problem ut av? Du trenger bare ta noen stikkpiller og så vil det gi seg etter kort tid. BV er ganske vanlig.🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 73eb2...cdc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor lage problem ut av noe som ikke er noe å lage problem ut av? Du trenger bare ta noen stikkpiller og så vil det gi seg etter kort tid. BV er ganske vanlig.🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 73eb2...cdc

Ja, vi har allerede kokludert med det 🙂

• Hjerte 2
Skrevet

Tråden er ryddet for  brukerdebatt,latterliggjøring,avsporinger,samt svar til dette.

Chantielle mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...