AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #1 Skrevet 2. januar 2023 Har hatt pus hos dyrlegen i dag og fått hun sterilisert. Jeg ble litt overrasket når jeg kom hjem og så såret hennes, syns det ser så voldsomt ut… Jeg er ikke noe dyrlege, men ser det ikke litt «feil» ut at det har blitt operert på siden nesten oppå ryggen og ikke på magen? Er det sånn her det pleier å se ut? Anonymkode: f7f17...d66
Topsi Skrevet 2. januar 2023 #2 Skrevet 2. januar 2023 Det er mye bedre for dem å bli operert på siden, mye mindre komplikasjoner og de slipper krage og body
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #3 Skrevet 2. januar 2023 Litt rart ja, alle jentekatter jeg har fått kastrert har blitt barbert på magen.. Anonymkode: b8036...e39
Forundret.. Skrevet 2. januar 2023 #4 Skrevet 2. januar 2023 Vår fikk det på magen, hun klarte å få av skjermen sin og rev og slet i det så jeg holdt på å få spasmer. Men det er ett halvt liv siden.. Det er jo mye bedre hvis det gjør at katta ikke peller borti.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #5 Skrevet 3. januar 2023 Såret ser hvertfall fint ut. Ikke noe blødning. Anonymkode: a645d...d1d
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #6 Skrevet 3. januar 2023 Det finnes ulike operasjonsteknikker. Enten under magen eller på flanken, som dette. Anonymkode: 235a1...610
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå