Gå til innhold

Hvis dere hører 2 skudd så sent på kvelden. Hva tenker dere da?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hørte 2 skudd med 15 sekunders mellomrom. Hva tenker folk automatisk at det er? 

Anonymkode: 52558...30c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jakt

Rest-fyrverkeri

Anonymkode: a87b4...7ce

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

På bygda er det et kjent tegn for at leverandører har fått et nytt parti med narkotika...

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at jeg holder meg unna vinduene i tilfelle og så legger jeg meg hvis tiden er inne for det. 

Anonymkode: a9bc3...2ef

AnonymBruker
Skrevet

Tenker at det er noen som har kjørt på en hjort igjen og min svoger har kommet for å ta livet av den. Hjortene krysser riksveien 200 meter fra huset vårt.

Anonymkode: e74a5...3cf

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Uten tvil jakt, kriminelle kan stort sett ikke skyte så de tømmer magasinet. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hører det rett som det. Gjør fint lite med det. Tenker det er ungdommer som leker seg med ting de ikke bør leke seg med.

Anonymkode: df344...94f

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Du skriver 2 skudd. Og spør hva folk automatisk tenker at det er?
Punktering kanskje. Noe som smeller i en vegg. Raketter. Forskjellige avfyringer avgir ulik lyd. Og hvor det avfyres har også noe å si for hvordan det høres ut.
Men hvis jeg hadde visst at det var våpenskudd, hadde jeg tenkt at jeg gledet meg til å komme tilbake til Norge.

Anonymkode: 17cd8...b4b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fyrverkeri

Anonymkode: 657e1...27c

• Liker 4
Skrevet

At det  sannsynligvis ikke er skudd, men fyrverkeri, kinaputter eller en annen naturlig forklaring (den type jakt er ikke et alternativ i Oslo sentrum...). 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
FlyBabe skrev (17 timer siden):

På bygda er det et kjent tegn for at leverandører har fått et nytt parti med narkotika...

Oi. Da er det det ofte rundt her jeg bor.

Anonymkode: fa11d...af9

Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Tenker at elgen ikke hørte det første skuddet, så de måtte skyte et til.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Oi. Da er det det ofte rundt her jeg bor.

Anonymkode: fa11d...af9

Ja, utenom jaktsesong seff :)

AnonymBruker
Skrevet

At noen skyter. At de ikke burde gjøre det og at noe alvorlig kan være i ferd med å skje. Derfor ringte jeg politiet da jeg hørte to skudd med 15 sekunders mellomrommidt på natta. Av de fikk jeg en 18 minutters kjefteskure om å kaste bort ressurser og om fyrverkeri og kinaputter og hvor fullstendig komplett idiot jeg er.

Vel, jeg er ikke idiot og har dessuten bodd ved siden av en skytebane store deler av mitt liv. 

På de 18 minuttene rakk skytteren å ta igjen den han hadde hatt innelåst hjemme hos seg i over 4 år og tvinge henne med "hjem" igjen og skade henne alvorlig. 

Jeg håper politiet satte pris på den lange og inngående praten med meg, for den kosta nesten liv.

Anonymkode: 330ac...6e7

• Hjerte 3
Skrevet

Hvis det er i desember; folk som tjuvstarter fyrverkeri av diverse slag.

Tidlig i januar; folk som bruker rester av fyrverkeri.

Resten av året? Jeg vet ikke hva jeg ville gjort eller tenkt om jeg hørte noe som kunne tolkes som skudd. Det er jo litt hysterisk å begynne og ringe politiet for noe man ikke en gang vet hvor kommer fra? (jeg bor i en blokk med seks leiligheter, og andre naboblokker på begge sider)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (3 minutter siden):

Hvis det er i desember; folk som tjuvstarter fyrverkeri av diverse slag.

Tidlig i januar; folk som bruker rester av fyrverkeri.

Resten av året? Jeg vet ikke hva jeg ville gjort eller tenkt om jeg hørte noe som kunne tolkes som skudd. Det er jo litt hysterisk å begynne og ringe politiet for noe man ikke en gang vet hvor kommer fra? (jeg bor i en blokk med seks leiligheter, og andre naboblokker på begge sider)

Tenk om alle tenker som deg? 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

At noen skyter. At de ikke burde gjøre det og at noe alvorlig kan være i ferd med å skje. Derfor ringte jeg politiet da jeg hørte to skudd med 15 sekunders mellomrommidt på natta. Av de fikk jeg en 18 minutters kjefteskure om å kaste bort ressurser og om fyrverkeri og kinaputter og hvor fullstendig komplett idiot jeg er.

Vel, jeg er ikke idiot og har dessuten bodd ved siden av en skytebane store deler av mitt liv. 

På de 18 minuttene rakk skytteren å ta igjen den han hadde hatt innelåst hjemme hos seg i over 4 år og tvinge henne med "hjem" igjen og skade henne alvorlig. 

Jeg håper politiet satte pris på den lange og inngående praten med meg, for den kosta nesten liv.

du har psyke fantasier! 

Anonymkode: 6bb8e...b15

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor 800 meter fra flyplassen, så jeg tenker de er ute og skremmer vekk fugler fra rullebanen.

Anonymkode: 6de79...05e

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Tenk om alle tenker som deg? 

Ja, tenk på det. Det er som sagt sånn at "jeg ikke vet hva jeg ville gjort eller tenkt".

Får håpe jeg aldri må ta stilling til hva sånne smell kan være.

Endret av Million
endret en setning som kom feil ut
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Putin på personlig Norge-besøk

Anonymkode: cca22...623

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...