Frøkenfreken95 Skrevet 2. januar 2023 #1 Skrevet 2. januar 2023 Jeg hadde besøk av daten her en kveld, han kom langveisfra. Det var planlagt at han skulle overnatte hos meg. Så plutselig ville han forlate meg for kvelden og heller gå på hotell for natten. Jeg ble veldig såret og fortvilet av dette. Nå lurer jeg på om jeg skal fortsette å treffe han pga dette triste som skjedde . Han vil at jeg skal komme til han igjen. Hva hadde dere syns om denne oppførselen? Bør jeg kutte han ut?
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #2 Skrevet 2. januar 2023 Hvis dere ikke har hatt sex så er han kanskje ikke klar for det? Anonymkode: 88f3d...145 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #3 Skrevet 2. januar 2023 Eeeh... hadde dere sex før han dro? Hvorfor ville han heller på hotell enn å sove hos deg? Sa han noe om det? Anonymkode: 3bdf7...80b
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #4 Skrevet 2. januar 2023 Kanskje han filk en date til? Anonymkode: 48da9...2d9 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #5 Skrevet 2. januar 2023 Kanskje han måtte drite og ikke turte å gjøre det hos deg? Anonymkode: f40b8...753 4 1
Frøkenfreken95 Skrevet 2. januar 2023 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Eeeh... hadde dere sex før han dro? Hvorfor ville han heller på hotell enn å sove hos deg? Sa han noe om det? Anonymkode: 3bdf7...80b Nei. Han ville bare plutselig stikke.
Blåjojo Skrevet 2. januar 2023 #7 Skrevet 2. januar 2023 Du må jo spørre om hvorfor han ikke ville overnatte hos deg. Men om han fortsatt vil møte deg, så kan det vel være greit å gi han en sjanse til å se hva som skjer? 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #8 Skrevet 2. januar 2023 Han hadde avtalt klokkeslett med eskorten. Anonymkode: 0da0e...6bd 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #9 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kanskje han filk en date til? Anonymkode: 48da9...2d9 Første jeg tenkte også Anonymkode: cab73...dff 1
tøydokka Skrevet 3. januar 2023 #10 Skrevet 3. januar 2023 Kanskje han er introvert og trenger tid for seg selv etter en date. Det kan være ganske stressende og utmattende mentalt å treffe nye folk. Synes kanskje at han burde informert på forhånd at han ikke kom til å sove hos deg. Evt så opplevde han ikke daten deres som vellykket og gikk pga det. Det er jo forsåvidt også greit nok, selv om det er skuffende. Man klaffer ikke med alle. Hvordan følte du selv at kjemien var mellom dere?
Snok1 Skrevet 3. januar 2023 #11 Skrevet 3. januar 2023 Den som best kan svare på dette er daten din selv.
Silva Pluvialis Skrevet 3. januar 2023 #12 Skrevet 3. januar 2023 Frøkenfreken95 skrev (7 timer siden): Jeg hadde besøk av daten her en kveld, han kom langveisfra. Det var planlagt at han skulle overnatte hos meg. Så plutselig ville han forlate meg for kvelden og heller gå på hotell for natten. Jeg ble veldig såret og fortvilet av dette. Nå lurer jeg på om jeg skal fortsette å treffe han pga dette triste som skjedde . Han vil at jeg skal komme til han igjen. Hva hadde dere syns om denne oppførselen? Bør jeg kutte han ut? Kanskje han ønsker å vente med sex? 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #13 Skrevet 3. januar 2023 Frøkenfreken95 skrev (8 timer siden): Jeg hadde besøk av daten her en kveld, han kom langveisfra. Det var planlagt at han skulle overnatte hos meg. Så plutselig ville han forlate meg for kvelden og heller gå på hotell for natten. Jeg ble veldig såret og fortvilet av dette. Nå lurer jeg på om jeg skal fortsette å treffe han pga dette triste som skjedde . Han vil at jeg skal komme til han igjen. Hva hadde dere syns om denne oppførselen? Bør jeg kutte han ut? Jjeg syns d er rart vi damer blir fornøyd, hjemmedate er verre enn at han bor på hotell. ikke godt å si. Enten følte Hamar alt ble bare feil og da er det greit og komme seg bort Eller det var planen hans hele tiden i respekt til deg for at du ikke skal følte deg presset på noen måte( tviler egentlig på om menn tenker så langt men dog). Du får bare vente og se om han tar kontakt igjen idag da. Anonymkode: c698a...791
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #14 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jjeg syns d er rart vi damer blir fornøyd, hjemmedate er verre enn at han bor på hotell. ikke godt å si. Enten følte Hamar alt ble bare feil og da er det greit og komme seg bort Eller det var planen hans hele tiden i respekt til deg for at du ikke skal følte deg presset på noen måte( tviler egentlig på om menn tenker så langt men dog). Du får bare vente og se om han tar kontakt igjen idag da. Anonymkode: c698a...791 Hamar skulle være : følte han at det ble helt feil… Anonymkode: c698a...791
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #15 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hamar skulle være : følte han at det ble helt feil… Anonymkode: c698a...791 Vi skjønte såpass, man trenger ikke rette på slike skrivefeil, det er bare forstyrrende. Anonymkode: 52fbc...94f 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #16 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Vi skjønte såpass, man trenger ikke rette på slike skrivefeil, det er bare forstyrrende. Anonymkode: 52fbc...94f Wow trodde grammatikk og rettskrivings mafian ville ta meg ellers😂 Anonymkode: c698a...791 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #17 Skrevet 3. januar 2023 ...og så sitter alle her og spekulerer og vever opp vissvass om hva han tenkte eller ikke tenkte eller mente eller hva... Når det eneste du trenger å gjøre er å kommunisere med ham. Kommunikasjon, som forøvrig kommer til å være en viktig ingrediens hvis han noen gang skal bli mer enn en date. Da vil mitt råd være å kommunisere med daten/kjæresten din i stedet for å sitte på KG. Anonymkode: 803e8...9bd 1 1
Gjest ti10 Skrevet 3. januar 2023 #18 Skrevet 3. januar 2023 Hvis han fremdeles vil ha kontakt med deg, (og det vil han jo, høres det ut som), synes jeg du skal gi ham en sjanse. Kanskje er han ikke så erfaren og fikk prestasjonsangst, eller kanskje ble han rett og slett dårlig. Synes du skal spørre ham neste gang du treffer ham. Hvis alt annet er i orden, er det dumt å dumpe ham på grunn av dette.
exictence Skrevet 3. januar 2023 #19 Skrevet 3. januar 2023 Kanskje han snorker, og vil sove da bedre alene
Andro Skrevet 3. januar 2023 #20 Skrevet 3. januar 2023 (endret) Det er vel fint, at han kan sette grenser for seg selv. Å sove over, eller å ha sex, det er heldigvis aldri en plikt. Enten han trenger mer tid eller han kjenner at det ikke er rett å gå videre; det er virkeleg bra at han ikke går på akkord med seg selv. Visst er det sårt å kjenne seg avvist, men det hadde vel vørt verre å kjenne på at du pressa folk til noko de ikke var klare for? Endret 3. januar 2023 av Andro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå