AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #1 Skrevet 2. januar 2023 Jeg er i ett forhold med en veldig fin fyr, å det plager meg at dette plager meg.... Vi møttes for ca 6 mnd siden tilfeldig utenfor en butikk, etter at han har skrevet noen mld til meg, så vi visste hvem hverandre var. Det var veldig bra kjemi med en gang og vi snakket i 2 timer. Fikk mld med han den natten om at det var trivelig og han ville møtes igjen. Vi møttes og gikk en tur påfølgende dag og tilfeldigvis dagen etter det igjen, altså 2 dager til den sammen den første uken våre veier tilfeldigvis møttes. Ingen fysisk kontakt, men en fin kjemi. Veit jo man ikke har noen forpliktelser enda, men jeg visste at jeg ville møte han igjen og såg ikke på noen andre. Ikke første helgen men andre helgen etter første møte ble det til at vi hadde sex første gangen etter en fest, altså med alkohol i bildet. Etter det ble vi sammen mer og mer. Så får jeg tilfeldigvis høre av noen andre at han møtte ei i den tiden han møtte meg, ei bekjent av meg (liten plass vi bor på) og jeg måtte konfrontere han med det. Han innrømte han hadde møtt henne, men at han aldri la noe i det, det var mest sporadisk roting i fylla, men hadde møtt henne såvidt edru men ikke med noe hensikt med å bli sammen med henne, hadde fort sett at han ikke ville det. Hun derimot ville noe annet.. Da jeg spurte han om hvordan dette var kom det til slutt fram at han møtte henne første helga etter vi hadde møttes for tur, altså den første uken der, det var alkohol med i bilde sa han og han rota med henne. Han sa han visste da han ikke var inntrisert i henne, og dette tror jeg på i grunn, men synes det er dårlig holdning og unødvendig ovenfor henne. Helgen etter var jeg også pp puben, og ble med han hjem. Hun andre var også der uten at jeg hadde tenkt over det da siden jeg ikke visste noe om det, men hun hadde fått med seg at jeg da dro derfra med han og ble sint og såret (det fikk jeg vite når jeg konfronterte han). (jeg hadde handlet i god tro) Tingen er at jeg fikk vite dette mye senere, og ikke av han. Derfor det plager meg nå så lenge etterpå. Skal sies han slutta å feste, og viser virkelig han bryr seg om meg og jeg tviler ikke på at det er meg han vil ha og ville ha. Han hadde jo sjans på henne men valgte en feig måte å avvise henne på. Synes jeg da. I stedet for å si det til henne droppet han henne bare når han fant en annen han faktisk ville ha(som var meg). Jeg synes hele greia var litt synd da, og hadde nok ikke vært med hadde jeg visst det hadde såret noen. Men igjen, jeg er i ett fint forhold med han nå, og han har ikke gjort noe etter dette som har utsatt tilliten min. Hadde dere lagt mye i dette? Eller hadde dere stolt på han? Erfaringer... Vi er voksne folk på 40år. Anonymkode: 34d03...f7a 1
Blåjojo Skrevet 2. januar 2023 #2 Skrevet 2. januar 2023 Jeg hadde ikke lagt noen ting i det. Han testet ut hvem av dere han likte best, og det var deg. At hun ble såret er ikke noe han kan gjøre noe med, og det hadde hun nok blitt uansett hvordan han hadde gjort det. 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #4 Skrevet 2. januar 2023 Hvis dere elsker hverandre, så prøv å glemme at man ikke kan lage en romantisk film av starten deres. Anonymkode: c6a33...f2c
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #5 Skrevet 2. januar 2023 Akkurat den typen arbeidsuhell må man nesten regne med, på det stadiet der man bare såvidt kjenner hverandre. Alternativet er å date mindre attraktive, asosiale hjemmesittere, som aldri kan komme i slike situasjoner. Anonymkode: fd7d9...cb8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå