Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vært i et langvarig forhold på 5+ år, samboere. Vi har begge bilder av eksene våre, og litt andre bilder fra vi var singel. Noe jeg personlig ikke bryr meg om fordi vi er så trygg på hverandre, fortid er fortid. Vi har det veldig godt i forholdet, og generelt er alt bra. Men i går så gikk vi gjennom bilder av hverandre å da skulle han vise meg noe med eksen, der det er skjermbilder der hun skriver mye dirty, der er ligger naken i sengen etter sex med dyne over osv.. Har sett bildene før.. Dette er ikke poenget. Men senere på kvelden så kom jeg over et bilde helt hadde glemt, helt tilfeldig. Syntes det hele er bare morsomt, og jeg viste det til søsteren hans siden vi er ganske close og jevnaldrende. Da ville jo typen min også se det, viste jo det til han også. Og på bildet er det en brukt kondom som henger fast på den personen jeg lå med på det tidspunktet, altså fast i skoen. Var egt bare et teit bilde der du ikke så noen på bildet, kun skoen og kondomen. Men da ble typen min skikkelig furten og bare - hvorfor har du sånne bilder, helt unødvendig ??? Og jeg tenkte bare - hallo😅 Snakk om å være egoistisk, når han hat ganske mange bilder av eksen sin og jeg er helt ok med det. Syntes dere ikke det er urimelig av han å reagere slik når jeg er så rund mot han ?

Anonymkode: ef0af...eff

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tråden stenges snart pga manglende overskrift.

Anonymkode: 4625f...bc9

AnonymBruker
Skrevet

Han er jo ikke riktig navla. 

Anonymkode: dd030...f0f

AnonymBruker
Skrevet

Greia er jo at det da ble visuelt at dere hadde sex. En ting er å vite at det har skjedd, men en annen ting er å se noe form for bevis på det.

Litt teit ja, men han ble nok litt sjalu

Anonymkode: 9754c...a7e

AnonymBruker
Skrevet

Han takler ikke slikt, du gjør det. Dere er forskjellige.

Anonymkode: 78a2a...333

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...