Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt for mye mistenkelige spørsmål fra samboer i det siste, som tidligere aldri har vært sjalu. Jeg snappet x og fortalte han det. Etter det klikka han. Hvis jeg har vært hos ei veninne til sent så står han å venter på meg når jeg kommer hjem og lurer på hvor jeg har vært osv. Jeg er nesten aldri noe sted. Siste året har jeg prøvd å ta opp igjen kontakt med venner noe det ikke virker som han tåler så bra. Vi har vørt sammen i over 10 år og kan telle på to hender de gangene jeg har funnet på noe med venninner. Hadde masse guttevenner før, men det har keg ikke lenger. Han selv er på jobbturer ca 1 gang i året, julebord, sommerfester og jaktreiser. Førøvrig har han jaktet hver helg siden jakten startet uten å få et eneste dyr.begynner å lure på om han er på jakt eller om det er noe annet han holder på med. Men han er ikke typen til p være utro. Verdens roligste mann med null venninner. Går det ann å få kjøpt sporings gps rimelig noe sted og hvor festes de isåfall ??

Anonymkode: 50f4e...88b

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som Sundt forhold. Dere kan jo dele posisjonen på google maps...men da må han godkjenne. De fleste gps trenger eventuelt kort avstand 

AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (1 minutt siden):

Høres ut som Sundt forhold. Dere kan jo dele posisjonen på google maps...men da må han godkjenne. De fleste gps trenger eventuelt kort avstand 

Jeg har ikke planer om å overvåke han..men kan begynne å lure på om han overvåker meg.. siden han er så mistenksom på alt. Så de virker ikke i en mil s omkrets? Lurte bare på hvor disse evt er festet. Tror ikke han gjør det men vil bare være helt sikker

Skrevet (endret)

Det dere trenger er tillit til hverandre og det ser ut til å være dårlig med det her. Tillit til at den andre er der hen sier hen er, tillit til at hen er trofast osv.. Den tilliten skaper du ikke ved å drive hemmelig overvåking, for hvis det oppdages, da tror jeg det blir enda vanskeligere med tilliten enn det er nå.

Du trenger frihet til å gjøre dine ting, være med venner osv., og han trenger det samme, og dere må stole på hverandre slik at dere ikke blir mistenksomme på hva som foregår straks dere er utenfor hverandres synsvidde.

Jobb med kommunikasjon og tillit og slutt å mistenke hverandre. 

Endret av aksase
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
aksase skrev (3 minutter siden):

Det dere trenger er tillit til hverandre og det ser ut til å være dårlig med det her. Tillit til at den andre er der hen sier hen er, tillit til at hen er trofast osv.. Den tilliten skaper du ikke ved å drive hemmelig overvåking, for hvis det oppdages, da tror jeg det blir enda vanskeligere med tilliten enn det er nå.

Du trenger frihet til å gjøre dine ting, være med venner osv., og han trenger det samme, og dere må stole på hverandre slik at dere ikke blir mistenksomme på hva som foregår straks dere er utenfor hverandres synsvidde.

Jobb med kommunikasjon og tillit og slutt å mistenke hverandre. 

Jeg har ingen planer om å overvåke han, men har tenkt på om han overvåker meg på en eller annen måte. Ja tillit er viktig. Er noe skjevfordelt ja med egentid

AnonymBruker
Skrevet

I tilfellet telefonen din har installert noe som sender posisjonen din, så kan du passe på å slå av egen GPS. 

Andre typer sporingsenheter har sim-kort installert, og kan fungere på hvor lang avstand som helst. 

Anonymkode: b9d07...846

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

det høres overhodet ikke ut som dette forholdet er særlig "liv laga" uansett. 

så hvorfor kaste bort enda mere tid og krefter på noe sånn??    

Anonymkode: 6e70d...e15

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Litt for mye mistenkelige spørsmål fra samboer i det siste, som tidligere aldri har vært sjalu. Jeg snappet x og fortalte han det. Etter det klikka han. Hvis jeg har vært hos ei veninne til sent så står han å venter på meg når jeg kommer hjem og lurer på hvor jeg har vært osv. Jeg er nesten aldri noe sted. Siste året har jeg prøvd å ta opp igjen kontakt med venner noe det ikke virker som han tåler så bra. Vi har vørt sammen i over 10 år og kan telle på to hender de gangene jeg har funnet på noe med venninner. Hadde masse guttevenner før, men det har keg ikke lenger. Han selv er på jobbturer ca 1 gang i året, julebord, sommerfester og jaktreiser. Førøvrig har han jaktet hver helg siden jakten startet uten å få et eneste dyr.begynner å lure på om han er på jakt eller om det er noe annet han holder på med. Men han er ikke typen til p være utro. Verdens roligste mann med null venninner. Går det ann å få kjøpt sporings gps rimelig noe sted og hvor festes de isåfall ??

Du kan kanskje prøve på felleskjøpet, tror de har slike som du kan henge rundt halsen på sauer, digital bjelle. Skal sikkert gå greit å henge rundt halsen på mannen din også.

Anonymkode: 36042...29f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du kan kanskje prøve på felleskjøpet, tror de har slike som du kan henge rundt halsen på sauer, digital bjelle. Skal sikkert gå greit å henge rundt halsen på mannen din også.

Anonymkode: 36042...29f

Ja, og så har de sånne som gir støt, hvis du beveger deg utenfor tillatt område. 

Anonymkode: b9d07...846

AnonymBruker
Skrevet

Han kan jo ha plassert en sånn airtag i vesken din eller jakken din. Vet ikke hvor små de er og om de er lett å skjule. Tror de er avhengig av at det er en iphone i nærheten, men usikker på hvor langt i fra og hvordan de fungerer.

Anonymkode: 99c2c...1c5

AnonymBruker
Skrevet

Eksen min sporet bilen med GPS tracker som var koblet til en app til telefonen hans. Se nede til venstre med kneet ditt i bilen om det er plugget inn noe. Liten og svart, på størrelse med en liten mobillader

Anonymkode: 30bf2...360

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han kan vel se hvor du er på snapchat-kartet, der blir posisjonen din oppdatert hver gang du åpner eller sender snap.

Anonymkode: b6070...2a5

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han hadde tracket deg, så hadde han vel ikke stått og ventet - da hadde han visst hvor du var og at du var på vei hjem og latet som ingenting.

Har han iPhone så kan du jo sjekke veske og bil for å se om du finner en AirTag, men det høres mer ut som om du vil tracke ham - siden du lurer på om han er utro.

Uansett - et sånt forhold er så usunt at det kan ødelegge dere begge to. Ville heller funnet meg en jeg kunne stole på og kommunisere med.

Har selv vært i begge typer forhold, og kun følt meg utrygg der jeg faktisk hadde noe å være bekymret for. Burde ha stolt på magefølelsen i stedet for å gruble og rasjonalisere.

Er du i et sunt forhold så er problemstillingene du nevner totalt fraværende.

Anonymkode: 9fdf9...ce6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...