AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #1 Skrevet 2. januar 2023 Jeg har i lengre tid forsøkt å få det til å fungere med en ex. Vi var venner før vi ble kjærester, og vi forsøkte å bevare vennskapet etter vi ( jeg gjorde det slutt). I november besøkte jeg han for å forsøke igjen. Vårt forhold har dessverre vært preget av mye konflikter og krangler. Jeg tar mitt ansvar for at det har gått over stokk og stein enkelte ganger. Han tar ingen ansvar. I november ekskalerte krangelen. Han heiv en tom Jack Daniels flaske på m mener og kalte meg ting. Han angrer ikke og mener at det var rett av han fordi jeg provoserte han. Jeg har fått nok! Jeg vurderer å anmelde han, han innrømmer jo svart på hvit vold ( eller materiell vold). Anonymkode: 64a66...416 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #2 Skrevet 2. januar 2023 Herregud drit i det, blokker ham, glem ham og gå i terapi for å finne ut hvorfor du ikke kan la sånne ligge. Anonymkode: 41ba0...843 14 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #3 Skrevet 2. januar 2023 Fikk du noen skade? Jeg skjønner at du har fått nok , men og anmelde en kastet flaske som vold? Regner med du ikke treffer han igjen. Anonymkode: 016bd...353
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #4 Skrevet 2. januar 2023 Anmeld, det er vold. Anonymkode: 36f64...cab
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #6 Skrevet 2. januar 2023 Dette var gjerne det som skulle til for at du skulle skjønne at forholdet deres ikke er bra. Så bra at det nå er slutt for alltid. Glem han og legg han bak deg. Se fremover til et sunt og normalt liv med greie mennesker som ikke kaster flasker etter deg. Anonymkode: 14cf3...83a 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #7 Skrevet 2. januar 2023 25 minutter siden, AnonymBruker said: Dette var gjerne det som skulle til for at du skulle skjønne at forholdet deres ikke er bra. Så bra at det nå er slutt for alltid. Glem han og legg han bak deg. Se fremover til et sunt og normalt liv med greie mennesker som ikke kaster flasker etter deg. Anonymkode: 14cf3...83a Ja. Han har en personlighet forstyrrelser og bruker den til alt hva den er verd. vi kan ikke si han imot, vi må gjøre og forstå hva han vil hele tiden. Alt må gjøres på hans premisser. Han har jo en personlighet forstyrrelse... Han kan jo ikke noe for det ... Anonymkode: 64a66...416 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #8 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Ja. Han har en personlighet forstyrrelser og bruker den til alt hva den er verd. vi kan ikke si han imot, vi må gjøre og forstå hva han vil hele tiden. Alt må gjøres på hans premisser. Han har jo en personlighet forstyrrelse... Han kan jo ikke noe for det ... Anonymkode: 64a66...416 Wow! I så fall så må du vel være sjeleglad for at dette forholdet er over? Anonymkode: 3af58...ad9 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #9 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja. Han har en personlighet forstyrrelser og bruker den til alt hva den er verd. vi kan ikke si han imot, vi må gjøre og forstå hva han vil hele tiden. Alt må gjøres på hans premisser. Han har jo en personlighet forstyrrelse... Han kan jo ikke noe for det ... Anonymkode: 64a66...416 Så bra at det ikke er ditt problem lenger. Det må være en utrolig lettelse. Folk med personlighetsforstyrrelser passer uansett ikke i relasjoner, så her burde du ha backet ut så fort du fikk vite om diagnosen. Hvilken diagnose er det? Det er vel ingen som går til legen fordi de mistenker at de er psykopat eller narsissist, så borderline, kanskje? Anonymkode: 14cf3...83a 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #10 Skrevet 3. januar 2023 17 hours ago, AnonymBruker said: Folk med personlighetsforstyrrelser passer uansett ikke i relasjoner, så her burde du ha backet ut så fort du fikk vite om diagnosen. Anonymkode: 14cf3...83a Fader ass, som jeg hater sånt negativt ladet og generaliserende pjatt om grupper. Tror du ikke det finnes noen med personlighetsforstyrrelser som lever i lykkelige forhold? *mindblown* Anonymkode: 091db...5a8 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #11 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ja. Han har en personlighet forstyrrelser og bruker den til alt hva den er verd. vi kan ikke si han imot, vi må gjøre og forstå hva han vil hele tiden. Alt må gjøres på hans premisser. Han har jo en personlighet forstyrrelse... Han kan jo ikke noe for det ... Anonymkode: 64a66...416 Vet ikke hva som er hans personlighetsforstyrrelse, men hvis det stemmer, ser jeg ikke hvordan det vil hjelpe ham (eller deg) ved å anmelde ham? Dette baserer jeg også på at dere begge var kranglete, og at det virker som at du bare vil anmelde ham fordi han ikke sa unnskyld eller angret? Da virker det jo bare som petty hevnlyst fra din side. Drama er så sykt toxic. Det beste du kan gjøre er å be ham alvorlig om å snakke med noen (psykolog), forlat livet hans og blokker/slett ham fra sosiale medier. Dere passer jo åpenbart ikke sammen. Anonymkode: d79bd...d9f
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #12 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Fader ass, som jeg hater sånt negativt ladet og generaliserende pjatt om grupper. Tror du ikke det finnes noen med personlighetsforstyrrelser som lever i lykkelige forhold? *mindblown* Anonymkode: 091db...5a8 Hvilke personlighetsforstyrrelser mener du kan fungere godt i en relasjon? Anonymkode: 14cf3...83a
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #13 Skrevet 4. januar 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Hvilke personlighetsforstyrrelser mener du kan fungere godt i en relasjon? Anonymkode: 14cf3...83a Beklager denne digresjonen men kunne ikke dy meg. Det er veldig lett å få en personlighetsforstyrrelsediagnose. Kanskje den parten som har styrt unna en diagnose har en vel så alvorlig personforstyrrelse. Vedkommende har kanskje bare ikke fått noen diagnose. Det å tro at man ikke har noen feil selv og støtter det synet i at man heller ikke har noen personlighetsforstyrrelsediagnose er ofte noe av det verste andre kan komme ut for. Anonymkode: 31f7a...f4f 1
Chantielle Skrevet 4. januar 2023 #14 Skrevet 4. januar 2023 Ryddet for brukerangrep,avsporinger,samt svar til dette. Chantielle mod.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #15 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Beklager denne digresjonen men kunne ikke dy meg. Det er veldig lett å få en personlighetsforstyrrelsediagnose. Kanskje den parten som har styrt unna en diagnose har en vel så alvorlig personforstyrrelse. Vedkommende har kanskje bare ikke fått noen diagnose. Det å tro at man ikke har noen feil selv og støtter det synet i at man heller ikke har noen personlighetsforstyrrelsediagnose er ofte noe av det verste andre kan komme ut for. Anonymkode: 31f7a...f4f Jeg spurte deg et spørsmål. Takk for digresjonen din. Men jeg lurte på hvilken personlighetsforstyrrelse du mente var kompatibel med relasjoner. Jeg er fullt klar over at det er mange som bør flytte på en øde øy og aldri ha kontakt med folk selv om de ikke har personlighetsforstyrrelser, men nå var det ikke det jeg spurte om 😊 Anonymkode: 14cf3...83a
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #16 Skrevet 4. januar 2023 15 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg spurte deg et spørsmål. Takk for digresjonen din. Men jeg lurte på hvilken personlighetsforstyrrelse du mente var kompatibel med relasjoner. Jeg er fullt klar over at det er mange som bør flytte på en øde øy og aldri ha kontakt med folk selv om de ikke har personlighetsforstyrrelser, men nå var det ikke det jeg spurte om 😊 Anonymkode: 14cf3...83a Nei det var ikke meg du spurte. Sjekk anonymkode. Anonymkode: 31f7a...f4f
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #17 Skrevet 4. januar 2023 Han minner om Amber Heard. Løp og aldri se deg tilbake. Anonymkode: bac42...a66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå