AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #1 Skrevet 2. januar 2023 Vi har en toåring og en 5 åring som har tatt over stuen vår. De leker lite på soverommene, og jeg ser liksom ingen ende på leker i stuen. Når flyttet dere leker ut av stuen for godt? Anonymkode: 22de9...1a7
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #2 Skrevet 2. januar 2023 Rundt 7-8 års alderen. (Jente) Ser for meg senere med guttene. Anonymkode: 709af...5f5
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #3 Skrevet 2. januar 2023 Jente (straks 6 år) leker mer og mernpå rommet sitt nå med vennene sine, men også mye i stua enda. Bror 4 år leker mest på stua! Ser ikke ende på det jeg heller, men alle som kommer på besøk her synes det er hyggelig at barna får leke ‘overalt’. Har en tenåring også som vi nesten ikke ser snurten av, og det synes jeg ikke er spesielt trivelig heller. Anonymkode: 23974...fc5 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #4 Skrevet 2. januar 2023 Fireåringen bruker knapt rommet sitt, leker i stua, men lekene bor på rommet og skal ryddes tilbake dit. Det gjør hun. Har liten stue, så kan ikke ha leker flytende rundt. Gutten på 8 liker å leke mer på rommet sitt nå enn før, men han drar med lego og diverse ut og det får han lov til. Men det ryddes også tilbake. Spill og bøker har vi litt av i stua. Anonymkode: 9bd9a...ba9 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #5 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fireåringen bruker knapt rommet sitt, leker i stua, men lekene bor på rommet og skal ryddes tilbake dit. Det gjør hun. Har liten stue, så kan ikke ha leker flytende rundt. Gutten på 8 liker å leke mer på rommet sitt nå enn før, men han drar med lego og diverse ut og det får han lov til. Men det ryddes også tilbake. Spill og bøker har vi litt av i stua. Anonymkode: 9bd9a...ba9 Samme her, mine er 3 og 4. Jeg har ikke plass til oppbevaring av leker i stuen. Nå venter jeg bare på at de blir lei av å drasse det frem og tilbake 😅. Perler, tegnesaker o.l. har vi på kjøkkenet, så det kan de holde på med mens jeg lager middag feks. Anonymkode: 55282...374
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #6 Skrevet 2. januar 2023 Når de ønsker å være mer pø rommet enn stuen, sånn i 7 es alderen. Leker får selvsagt bo på stua ril det Anonymkode: 626d7...4c7
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #7 Skrevet 2. januar 2023 Har ikke fått de helt vekk enda, de er snart 5 og 7 Men la nå barn leke da, er jo topp at de leker! Prøver å tenke at de bor jo her de også… rydder unna, og så sniker de seg tilbake av seg selv Anonymkode: da223...b06
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #8 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Fireåringen bruker knapt rommet sitt, leker i stua, men lekene bor på rommet og skal ryddes tilbake dit. Det gjør hun. Har liten stue, så kan ikke ha leker flytende rundt. Gutten på 8 liker å leke mer på rommet sitt nå enn før, men han drar med lego og diverse ut og det får han lov til. Men det ryddes også tilbake. Spill og bøker har vi litt av i stua. Anonymkode: 9bd9a...ba9 Har dere stue og soverom i samme etg.? Jeg prøvde det, men når ørten tusen legobiter skal bæres opp og ned trappa av små barnehender 177 ganger så får jeg litt dårlig samvittighet for å stå hardt på at «leker bor på soverommet.» ts Anonymkode: 22de9...1a7 1
Marisana Skrevet 2. januar 2023 #9 Skrevet 2. januar 2023 Så lenge de leker mer på stua enn på rommene sine. Mine er straks 2 og 4, så regner jeg med jeg har leker på stua i kanskje fire år til. De har rommene sine i andre etasje, så det er helt naturlig å oppbevare litt leker nede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå