Gjest PanteneProVVV Skrevet 2. januar 2023 #1 Skrevet 2. januar 2023 Vet den ligger på Youtube, men er så dårlig kvalitet. Noen tips hvor jeg kan finne den?
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #2 Skrevet 2. januar 2023 Jeg tror ikke den er å finne på noen av strømmetjenestene. Platekompaniet har den på blu-ray og DVD. DVDen skal være restaurert, og får gode kundeomtaler. I motsetning til blu-ray-utgivelsen har den også original aspect ratio. Kanskje den er verdt et forsøk? Jeg har ikke funnet ut noe om kvaliteten på blu-ray utgivelsen. Selv har jeg en gammel Criterion Collection-DVD, og den har såpass dårlig bilde og lyd at det i blant er vanskelig å få med seg hva som skjer. For en film! ❤️ Anonymkode: b1e8b...c79 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #3 Skrevet 2. januar 2023 Og ja, så finnes det en annen blu-ray-utgivelse som skal være tipp topp. Men den koster visst litt. Anonymkode: b1e8b...c79
Gjest PanteneProVVV Skrevet 2. januar 2023 #4 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Og ja, så finnes det en annen blu-ray-utgivelse som skal være tipp topp. Men den koster visst litt. Anonymkode: b1e8b...c79 Haha! Ja, har du sett, for en pris!
Gjest PanteneProVVV Skrevet 3. januar 2023 #5 Skrevet 3. januar 2023 For en film ja! Er årevis siden jeg så den, men prøver å lete den opp innimellom. Må kanskje bare kjøpe DVD-en selv om jeg ikke har kjøpt en DVD siden 2009. Takk for tips!
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #6 Skrevet 3. januar 2023 PanteneProVVV skrev (17 timer siden): For en film ja! Er årevis siden jeg så den, men prøver å lete den opp innimellom. Må kanskje bare kjøpe DVD-en selv om jeg ikke har kjøpt en DVD siden 2009. Takk for tips! Hmmmm ... Nå ser jeg at den første blu-ray'en jeg linket til likner veldig på denne, som ser ut til å være den samme utgivelsen som i den dyre boksen. I så fall har Platekompaniet ført opp feil aspect ratio, men det er vel ikke helt utenkelig? Anonymkode: b1e8b...c79
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #7 Skrevet 8. januar 2023 Gjett hva, @PanteneProVVV: Platekompaniets blu-ray er den restaurerte utgaven i 1080p HD og aspect ratio 1,85:1. Gjett hva jeg skal se i kveld! Anonymkode: b1e8b...c79
Gjest PanteneProVVV Skrevet 8. januar 2023 #8 Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Gjett hva, @PanteneProVVV: Platekompaniets blu-ray er den restaurerte utgaven i 1080p HD og aspect ratio 1,85:1. Gjett hva jeg skal se i kveld! Anonymkode: b1e8b...c79 All right! Kult! Den skal jeg også kjøpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå