AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #1 Skrevet 2. januar 2023 Noen andre som har det slik? Har tatt test et par ganger men ingenting på den og blir ikke verre. Anonymkode: a6477...a60
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #2 Skrevet 2. januar 2023 Er du kvinne og tatt corona vaksine? Det kan utløse hodepine i flere uker- mnd. Anonymkode: f7364...300
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #3 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er du kvinne og tatt corona vaksine? Det kan utløse hodepine i flere uker- mnd. Anonymkode: f7364...300 Haha, nei det er ikke vaksinen, den har jeg tatt for lenge siden. Er vel noe influensa, korona forkjølelsesgreier, bihulene tenker jeg siden jeg ikke har symptomer på så mye annet. Men vaksinen skal ikke ha skylda for min del. Anonymkode: a6477...a60 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #4 Skrevet 2. januar 2023 Har hatt det sånn jeg og. Småsyk og snufsete i medio november. Gikk over. I desember har jeg vært skikkelig forkjøla med snue, hoste ++ i 3 uker. Siden jeg ikke hadde feber pressa jeg meg på jobb men ble til slutt så sliten at jeg nesten brøt sammen og måtte ta noen sykedager. Var ganske fin i julehelga. Så, på nyttårsaften våknet jeg pinadø opp med sår hals igjen. Men det bryter liksom ikke skikkelig ut… føler meg bare sliten og uggen. Skal jobbe hele uka 😟 Anonymkode: 41476...ea0
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #5 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har hatt det sånn jeg og. Småsyk og snufsete i medio november. Gikk over. I desember har jeg vært skikkelig forkjøla med snue, hoste ++ i 3 uker. Siden jeg ikke hadde feber pressa jeg meg på jobb men ble til slutt så sliten at jeg nesten brøt sammen og måtte ta noen sykedager. Var ganske fin i julehelga. Så, på nyttårsaften våknet jeg pinadø opp med sår hals igjen. Men det bryter liksom ikke skikkelig ut… føler meg bare sliten og uggen. Skal jobbe hele uka 😟 Anonymkode: 41476...ea0 Ja, jeg har og bare fortsatt livet liksom siden det ikke setter i gang, er litt sånn som dagen før du blir syk så du kjenner det men det setter bare ikke helt i gang. Utrolig irriterende for man vil liksom bare ha det og bli ferdig. Anonymkode: a6477...a60 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #6 Skrevet 2. januar 2023 Har hatt en slik tilstand noen år, og fikk diagnose ME. Jeg savner livet da man ble syk-og ble frisk. I stedet for dette kroniske mellomstadiet🤨 Anonymkode: 21c27...3d6 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #7 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Har hatt en slik tilstand noen år, og fikk diagnose ME. Jeg savner livet da man ble syk-og ble frisk. I stedet for dette kroniske mellomstadiet🤨 Anonymkode: 21c27...3d6 Det har jeg og, FM faktisk, men det er en del år siden, er ganske så stabil med tanke på "influensafølelse uten grunn" hvis du forstår hva jeg mener. Anonymkode: a6477...a60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå