AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #1 Skrevet 2. januar 2023 Får innimellom vondt i magen,altså ikke inni magen,men i valken,er overvektig med stor Valke. Det jeg lurer på om noen av dere som er overvektige kan kjenne smerter i selve valken? Anonymkode: 4f41f...f82
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #2 Skrevet 2. januar 2023 Aldri opplevd at jeg får vondt i fett valken nei, er du sikker på at det er fett og ikke brokk? Det har jeg hørt kan være vondt. Anonymkode: c1c6a...234 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #3 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Aldri opplevd at jeg får vondt i fett valken nei, er du sikker på at det er fett og ikke brokk? Det har jeg hørt kan være vondt. Anonymkode: c1c6a...234 Er ikke store smerter men på et punkt,som en kvise som er sår.men ingen kvise . Jeg sitter mye fremoverbøyd ,så kan jo være det ,da presser man valken litt sammen,som gir et press.. Anonymkode: 4f41f...f82
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #4 Skrevet 2. januar 2023 Slik har jeg hatt. Var en verkebyll. Verkebyll bør tømmes av lege om den er stor og du kan risikere at den går ut i buken. Anonymkode: 63a36...a07
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #5 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Slik har jeg hatt. Var en verkebyll. Verkebyll bør tømmes av lege om den er stor og du kan risikere at den går ut i buken. Anonymkode: 63a36...a07 Så du byllen,jeg ser ingenting.og er bare vondt i spesielle stillinger. Anonymkode: 4f41f...f82
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #6 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Så du byllen,jeg ser ingenting.og er bare vondt i spesielle stillinger. Anonymkode: 4f41f...f82 Lite sannsynlig at det er en verkebyll når du ikke ser noe og enda mer usannsynlig at dette vil gå ut i buken. Du ville merket mer på kroppen at du hadde hatt en betennelse hvis du hadde hatt noe slikt innvendig. Anonymkode: c1c6a...234 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #7 Skrevet 2. januar 2023 Jeg har endel magefett, men ikke sånn at det valker seg i flere lag stående. Men nei - ingen smerter i selve fettdelen. Anonymkode: 2886d...f80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå