Gå til innhold

Ulltøy til baby

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg skal pakke fødebagen og føler meg litt lost. Baby kommer i februar. Kan jeg pakke med et sett i bomull til hjemreisen, og en ulldress til å ha over? Har sett på nøstebarn, lillelam og reflex, men fortell meg gjerne hva dere anbefaler. Har også bilstolpose som kan brukes utenpå igjen, men jeg aner ikke hvor mange lag en liten baby trenger 🥺

Anonymkode: e1985...14d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hei! Jeg skal pakke fødebagen og føler meg litt lost. Baby kommer i februar. Kan jeg pakke med et sett i bomull til hjemreisen, og en ulldress til å ha over? Har sett på nøstebarn, lillelam og reflex, men fortell meg gjerne hva dere anbefaler. Har også bilstolpose som kan brukes utenpå igjen, men jeg aner ikke hvor mange lag en liten baby trenger 🥺

Anonymkode: e1985...14d

Spørs på hvor du bor, hvor kaldt det er, og hvor langt det er å gå til bilen. 

Ulldress og bilstolpose høres greit ut i februar. 

Anonymkode: d6610...275

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mitt februarbarn hadde på seg body og bukse i bomull, hjemmestrikket ullsett og satt i bilstolpose på vei hjem fra sykehuset 

Anonymkode: 70fcb...7b0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fødte i april å pakket kun med ull. Ullbody, ullongs, ulldress , lue og teppe :) Hadde bilstolpose.. 

Jeg bruker mest ull , både vinter og sommer på baby pga regulering av varme/kulde. 

Anonymkode: 39c5b...4a8

AnonymBruker
Skrevet

Fødte i juni og de sa på samtalen (en slags forberedelsessamtale som det gis på fødeavdelingen i den byen jeg bor), at de anbefalte ullplagg, da det kan være at baby må på undersøkelser etc etter fødsel + at ull som material er svært god til å regulere temp , fukt osv

Anonymkode: 78a50...141

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ull er gull, men ingenting i veien med bomull og så ull. Min er riktig nok 5 måneder nå, men sjeldent jeg bruker ull direkte på huden. Han har veldig sensitiv hud og merket at han plutselig reagerte på det, så bruker bomull innerst. Så vil ikke si noe er feil. Påkledningen du beskriver høres bra ut😊

Anonymkode: 1503a...0e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...