Gå til innhold

Naturlig gravid med AMH-verdi på 1?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen her blitt naturlig gravid med lav AMH-verdi?

Jeg er 35 år og resultatet på AMH-testen var overraskende lavt; kun 1. Har fått beskjed om at det skal mye til for at jeg kan bli gravid med så lave verdier.

Anonymkode: a81cf...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har noen her blitt naturlig gravid med lav AMH-verdi?

Jeg er 35 år og resultatet på AMH-testen var overraskende lavt; kun 1. Har fått beskjed om at det skal mye til for at jeg kan bli gravid med så lave verdier.

Jeg fikk et barn på første forsøk for tre år siden. Nå prøver vi på nr to og jeg har hatt 5 sponanaborter på rad det siste året. De målte derfor amh og den var på 1… men gravid blir jeg jo.. så jeg forstår ingenting. Eggkvalitet er jo noe annet. Men det sier jo ikke amh noe om…

Anonymkode: 3f5e4...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg fikk et barn på første forsøk for tre år siden. Nå prøver vi på nr to og jeg har hatt 5 sponanaborter på rad det siste året. De målte derfor amh og den var på 1… men gravid blir jeg jo.. så jeg forstår ingenting. Eggkvalitet er jo noe annet. Men det sier jo ikke amh noe om…

Hvor gammel er du? Det kan jo spille en rolle.

Om du blir gravid og spontanaborterer igjen og igjen, kan det jo være at eggkvaliteten er for dårlig på de eggene som har blitt befruktet så langt. Håper dere treffer et gullegg til slutt.

Anonymkode: 8c8e9...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amh 2 som 39-åring. Fikk barn naturlig som 42-åring, 44-åring og 46-åring. Ble fortalt at det var nærmest umulig da jeg testa Amh'en min som 39-åring...

Anonymkode: f0bb6...cdb

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor gammel er du? Det kan jo spille en rolle.

Om du blir gravid og spontanaborterer igjen og igjen, kan det jo være at eggkvaliteten er for dårlig på de eggene som har blitt befruktet så langt. Håper dere treffer et gullegg til slutt.

Jeg er 37 så er jo gammel ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Amh 2 som 39-åring. Fikk barn naturlig som 42-åring, 44-åring og 46-åring. Ble fortalt at det var nærmest umulig da jeg testa Amh'en min som 39-åring...

Anonymkode: f0bb6...cdb

Oi! Hvor lenge prøvde du før du ble gravid de tre gangene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er desverre svært liten sannsynlighet å bli gravid med så liten verdi. Selv med ivf bil det bli vanskelig

Anonymkode: 0ddf8...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er desverre svært liten sannsynlighet å bli gravid med så liten verdi. Selv med ivf bil det bli vanskelig

Jeg har også amh på 1 og jeg har vært gravid 5 ganger på ett år. Har et barn fra før av Som er tre år. 

legen fortalte meg om en annen de nettopp hadde hatt inne i samme situasjon som med en kombo av medisiner som jeg nå og får hadde fått barn nr to med amh på 1..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 1,5 år siden var min AMH på 0,3

For 1 år siden var den på 2,4

For 9 måneder siden var den på 1

(Første målt hos gynekolog, andre hos privat prøverørsklinikk og tredje hos offentlig prøverør)

Hadde ett mislykket prøverørsforsøk i mars. Ble gravid på naturlig vis i mai. Er 35 uker på vei nå. Er 35 år gammel.

AMH trenger ikke bety så mye 🤷‍♀️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at dere deler❤ Veldig fint å høre at det er litt håp❤

Jeg fjerner spiralen neste uke, så er det bare å vente og se🤞 Gynekologen så det var sluppet to egg på forrige eggløsning, så har i hvert fall eggløsning😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg fjerner spiralen neste uke, så er det bare å vente og se🤞 Gynekologen så det var sluppet to egg på forrige eggløsning, så har i hvert fall eggløsning😊

Jeg er ts😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det er ikke mulig å se hvor mange egg som slipper ved eggløsning 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...