AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #1 Skrevet 2. januar 2023 Hei! Noen som har erfaring med sovehjerte-kurset? Hvor lang tid tok det? Hva gikk dere fra, og hva endte dere opp med? Mtp legging og nattesøvn Anonymkode: 428bd...96f
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #3 Skrevet 12. oktober 2023 Har ikke kurset, men etter å ha fulgt epostrekkene er min konklusjon; 1 Hun "har løsningen".... Typisk retorikk som man finner igjen hos durek og martha osv, ingen henvisning til hvilken forskning. Hun bruker bla "erfaringsbasert forskning" - hva nå enn det er 😅. Ekstremt flink til å spille på følelser, men det faller igjennom. Dog tror jeg hun har kunnskap om barn og hvordan de fungerer, og kan motivere! 3 I praksis er dette Ferber bare snillere. 4 Følg ferber men tilpass slik du kjenner barnet. Vårt barn responderte godt på dette og vi så fremskritt raskt. La meg sitere fra en av de automatiserte epostene fra sovehjerte: "Vent 3-5 minutter før du går inn for å trøste". Anonymkode: 7e602...14e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå