AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #1 Skrevet 2. januar 2023 Vi har en svært aktiv gutt som nettopp ble 5 år. Han legger seg ca 1930 (da pusser vi tenner og leser en bok på sengekanten). Han sovner som en stein etter 5-10 min så akkurat innsovningen er ikke noe problem. MEN veien dit er et sirkus uten like. Det starter når vi skal igang med kveldsmaten. Han er så hyper og løper rundt og lager bare lyder. Babylyder vil jeg beskrive det som. Later som han gråter og sutrer som en baby og ler av ALT. Til og med tilsnakk ler han av (noe han ikke gjør ellers). Om vi forsøker å føre en samtale om dagen som har vært under kveldsmaten er det bare tullesvar og han gjør seg bare til. Under kveldsstellet er det også bare tull med mye lyder, mye styr og han hører ikke etter når han får beskjeder. Jeg er så lei av at de siste 45 minuttene av dagen blir et sånt kaos! Er han bare overtrøtt? Han virker nesten ruset den siste timen (selv de kveldene han ikke har fått noe form for sukker). Anonymkode: 2a22e...aea
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #2 Skrevet 2. januar 2023 Sånn kan min jente på snart 5 år også holde på og da er det gjerne fordi hun er overtrøtt. Hun står opp kl.07:30 og legger seg 19:30-20. Hvis hun får besøk sent på ettermiddagen like før leggetid blir hun også veldig giret opp og får samme type oppførsel. Da tar det ofte flere timer før hun sovner. Anonymkode: 43578...ccb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå