Gå til innhold

Langvarig influensa

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Har slitt med sykdom i over 3 uker nå, flere som har hatt så langvarig influensa? Sår hals, hoste, tung i hodet, å frysninger. Kan det vare opptil 1 mnd? Aldri vært så lenge syk før.. 

Anonymkode: 983cf...9da

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på samme runde som deg. 2. uka nå, and still going strong. Ingen tegn til bedring enda. 

Anonymkode: fd955...90d

AnonymBruker
Skrevet

Oi, håper det ikke blir like langvarig for meg. En uke nå, men fremdeles ikke i god form. 

Anonymkode: 66df1...7ac

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg er på samme runde som deg. 2. uka nå, and still going strong. Ingen tegn til bedring enda. 

Anonymkode: fd955...90d

Kjedelig!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Oi, håper det ikke blir like langvarig for meg. En uke nå, men fremdeles ikke i god form. 

Anonymkode: 66df1...7ac

Får håpe det ikke blir like langvarig for deg👍

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var syk i tre uker i november/desember. Ikke feber så lenge (under en uke), men alt det andre du nevner. Sinnsykt sår hals nesten hele tiden. Tror ikke det var influensa, men en tøff runde var det. Ble plutselig mye bedre når jeg straks skulle begynne på den fjerde uka, sykdomsfølelsen gikk plutselig bort. 

Hoster fremdeles av og til, men stemmen har begynt å bli normal nå, nesten 2 mnd etterpå. 

Om du har hatt feber så lenge, så bør du vel oppsøke lege, om du ikke har gjort det. Ellers er det vel bare tålmodighet som gjelder om dagen. God bedring! 

Anonymkode: 2e623...f01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...