Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En mann jeg gjorde det  slutt med sist uke, 'mistenker han ringte til meg 1 dag etterpå. Tok ikke tlf grunnet det var "skjult nr". Hvordan kan jeg avsløre dette skjulte nr? Mistenker det kan være han, han ringte på morgenen.😊 kan jeg ringe telefonoperatør?

Anonymkode: 09c6e...7a6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke mulig

Anonymkode: 254e7...c7a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

La det gå. Alt man skal kaste bort energi på. 

Anonymkode: 014f0...ced

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

En mann jeg gjorde det  slutt med sist uke, 'mistenker han ringte til meg 1 dag etterpå. Tok ikke tlf grunnet det var "skjult nr". Hvordan kan jeg avsløre dette skjulte nr? Mistenker det kan være han, han ringte på morgenen.😊 kan jeg ringe telefonoperatør?

Ja, du ringer opplysningen og forteller at du er helt desperat på å finne ut av hvem det kan være. 

Normalt gir de ikke slike opplysninger men hvis du maser og gråter hysterisk over hvor viktig dette er for deg så pleier de å si det. 

Anonymkode: 86468...5ef

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja, du ringer opplysningen og forteller at du er helt desperat på å finne ut av hvem det kan være. 

Normalt gir de ikke slike opplysninger men hvis du maser og gråter hysterisk over hvor viktig dette er for deg så pleier de å si det. 

Haha, har du erfaring? 😂

Anonymkode: 73e6d...145

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det har de ikke lov til. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det må vel foreligge en anmeldelse for at telefonselskapet skal ha lov til å gi ut nummeret, mener jeg å ha hørt.

Anonymkode: f3c19...eac

AnonymBruker
Skrevet

Nei det går ikke. Telefonselskapet kan ikke gi ut slik informasjon uten anmeldelse eller lignende.

Anonymkode: 94ad0...75a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor lurer du på om han ringte, når du likevel har gjort det slutt med han? La det gå, og glem det hele.

Anonymkode: 662b8...978

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det har de ikke lov til. 

Men kjære vene, du skjønner vel at det var en ironisk kommentar 😂

Anonymkode: 313ea...374

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

I så fall håper jeg de mister jobben og i tillegg blir anmeldt. 

Anonymkode: 9777b...119

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

De har ikke lov å si det, da må det gå via en anmeldelse til politiet.

Anonymkode: 5da4c...b11

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og i så fall deler de vel bare denne informasjonen med politiet, ikke med personen som har levert inn anmeldelsen. 

Dersom politiet faktisk gidder å etterforske situasjonen i det hele tatt da. Godt mulig at hele greia går direkte i søppel-bøtta hos politiet.           

Anonymkode: 9e012...830

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og i så fall deler de vel bare denne informasjonen med politiet, ikke med personen som har levert inn anmeldelsen. 

Dersom politiet faktisk gidder å etterforske situasjonen i det hele tatt da. Godt mulig at hele greia går direkte i søppel-bøtta hos politiet.           

Anonymkode: 9e012...830

Tror de neppe gidder å etterforske det, fleste små saker blir henlagt, sånne småsaker og stalking tar de ikke seriøst.. skal mye til. F.eks blir 57 av alle voldteker henlagt

Skrevet

Denne mannen skal være glad han slapp unna.

AnonymBruker
Skrevet
Macro skrev (1 minutt siden):

Denne mannen skal være glad han slapp unna.

Hehe nei han har ikke gjort noe dumt, men hadde vært interessant å se om d virkelig var han... 😅betyr at han tenker på meg😅😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hehe nei han har ikke gjort noe dumt, men hadde vært interessant å se om d virkelig var han... 😅betyr at han tenker på meg😅😂

Du dumper han og så vil du vite om han tenker på deg..? De fleste glemmer ikke exen etter 24 timer.

AnonymBruker
Skrevet
Macro skrev (1 minutt siden):

Du dumper han og så vil du vite om han tenker på deg..? De fleste glemmer ikke exen etter 24 timer.

Nei, ingen eks. Bare eks date. Datet en liten stund. Men han likte meg ganske mye.😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

I så fall håper jeg de mister jobben og i tillegg blir anmeldt. 

Anonymkode: 9777b...119

Det var jo ikke sant da 😂😂😂 Skjønner du ikke ironi?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Enda en? Hvor mange av dere er det egentlig?? Du tror virkelig at de pleir å si det om man gråter hysterisk…?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...