Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Et forhold som etter 25 år er rent praktisk og logisk, hvert sitt soverom, lite felles interesser og gjøremål, det siste barnet flytter ut om et år eller to. Kvinnen er uinteressert i sex, mannen savner det intenst, men dytter frustrasjon unna og begraver seg i jobb og overtid. 

Hva er oddsen for at de holder sammen når barna har forlatt redet?

Anonymkode: 5a064...431

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er vitsen med å fortsette? Høres egentlig ut som det var over for lenge siden..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg har flere i min omgangskrets som har det sånn. Virker som at de har har resignert og ikke kjenner etter, bare lever et liv uten følelser. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altfor mange kaster bort livene sine på dette. 

Anonymkode: 70d07...1ea

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror jeg har flere i min omgangskrets som har det sånn. Virker som at de har har resignert og ikke kjenner etter, bare lever et liv uten følelser. 

Helt til ene partnere våkner opp og tar tak. 
Jeg snakket med en som skilte seg og sa dem levde akkurat slik. Helt til den ene kom hjem en dag og tok det opp. Innen en time, så hadde begge blitt enig og omtrent delt boet og nærmest signert skilsmisse papirene 

Jeg ser det samme rundt oss. Mange av parene kan f.eks ikke reise på ferie alene pga de kjeder seg i hverandre sitt selskap. Flere av mennene har ytret sin frustrasjon om manglende lidenskap og sex i forholdet.

Anonymkode: ec9c2...010

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...