AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #1 Del Skrevet 2. januar 2023 Litt dårlig forklart, men har sett ulike ting folk gjør i noen av gruppene jeg er medlem i på facebook f.eks legge alle pantepenger på ei bøsse og sette inn på sparekonto på slutten av året, samle alle magebånd på garnøster man har strikket opp for å se hvor mye det blir osv Noen som har noe lignende de gjør og vil dele? Anonymkode: 9d7e1...613 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #2 Del Skrevet 11. januar 2023 Litt annerledes enn det du skriver om, men kanskje interessant likevel. Jeg skriver ned 12 ting jeg ønsker å jobbe med/bli bedre i, og så jobber jeg med det i en måned. I år for januar er det å bli bedre til å steke fisk (jeg pleier å oversteke), og for februar er det smalltalk med fremmede på bussen e.l., og for mars er det å jobbe med å si ja oftere og ikke være så ego, og for april er det å lære meg å hekle. Jobber da med disse tingene den måneden, pluss at jeg prøver å ta de ,ed meg videre gjennom året. Anonymkode: fa8f8...55b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #3 Del Skrevet 11. januar 2023 Jeg prøver å kvitte meg med ting og klær jeg ikke bruker og å unngå å kjøpe nye ting. Anonymkode: f31fa...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå