AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #1 Skrevet 2. januar 2023 Jeg er gravid med nr 3, veldig tidlig i svangerskapet men merker så innmari på humøret mitt, jeg er pottesur og alt jeg mener ALT irriterer meg og jeg tar det ut på de nær meg untatt ungene selvsagt. Jeg føler meg også nedfor, slik var det sist og. Det er helt grusomt å ha det sånn. Og jeg er en fæl person å være nær av... Hvorfor i helvete må det være sånn? Hva kan jeg egentlig gjøre? Anonymkode: a051d...972
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #2 Skrevet 2. januar 2023 Venter på trollene..... Anonymkode: e33a5...3a3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #3 Skrevet 2. januar 2023 Klarer du skjerme deg selv for det som gjør deg ekstra lei deg eller sur? Klarer du se noen mønster i hva som trigger deg mest? Er det når du er sliten? Trøtt? Osv. Anonymkode: a92e7...d73
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #4 Skrevet 2. januar 2023 10 minutter siden, AnonymBruker said: Klarer du skjerme deg selv for det som gjør deg ekstra lei deg eller sur? Klarer du se noen mønster i hva som trigger deg mest? Er det når du er sliten? Trøtt? Osv. Anonymkode: a92e7...d73 Det er konstant. Jeg er også mest misfornøyd med hvor vi bor... Anonymkode: a051d...972
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #5 Skrevet 2. januar 2023 Hormoner 🤪 Bra at du er bevisst på det selv, i det minste. Det du faktisk kan gjøre for å ikke ødelegge relasjonene til de rundt deg er å si det som det er. "Sorry, jeg er ikke helt meg selv om dagen, beklager om jeg virker sur/tverr/etc.". Å være en bitch uten noen forklaring eller beklagelse er ikke bra, men man kan reparere mye ved å sette ord på det. Anonymkode: c8d16...1b5
Lilliee Skrevet 2. januar 2023 #6 Skrevet 2. januar 2023 Føler med deg! Har hatt det helt likt selv de siste ukene 🙈 9+1 her 🙃 Har ingen tips dessverre, annet enn å fortelle hva du føler til de rundt deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå