AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #1 Skrevet 2. januar 2023 Om en person har kommet lengre følelsesmssig i et forhold, mens andre ikke har det - er det noen sjanse for at det vil vare? Si at den ene er glad i den andre, mens den andre kjenner på dypere følelser, burde man da avslutte? Har det fint ellers, det er bare følelsene som er på ulikt sted. Jeg har aldri vært i en slik situasjon før, noen erfaringer? Anonymkode: 5f45c...284
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #2 Skrevet 2. januar 2023 Forhold er mer enn følelser. At den ene er mer glad i den andre trenger ikke å være et problem. Fint mulig at den andre bare bruker mer tid på å utvikle dypere følelser. Om alt annet er bra så er ikke dette et problem. Anonymkode: 27071...604 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #3 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Forhold er mer enn følelser. At den ene er mer glad i den andre trenger ikke å være et problem. Fint mulig at den andre bare bruker mer tid på å utvikle dypere følelser. Om alt annet er bra så er ikke dette et problem. Anonymkode: 27071...604 Alt annet er fint ja, og vi klarer å være veldig ærlige med hverandre. Derfor synes jeg at det er så synd om det plutselig skulle bli slutt på grunn av dette, men så har jeg jo undret om det å gjøre slutt er det eneste rette nå. Anonymkode: 5f45c...284
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #4 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alt annet er fint ja, og vi klarer å være veldig ærlige med hverandre. Derfor synes jeg at det er så synd om det plutselig skulle bli slutt på grunn av dette, men så har jeg jo undret om det å gjøre slutt er det eneste rette nå. Anonymkode: 5f45c...284 Jeg hadde ikke gjort det slutt på grunn av ulike følelser hvertfall Om dere er ærlige så betyr det jo at OM det skulle være slik at partnerens følelser ikke utvikler seg med tiden, så får du sikkert vite det! Anonymkode: 27071...604
Hippogriff Skrevet 2. januar 2023 #5 Skrevet 2. januar 2023 Syns det kommer an på situasjonen. Er selv gjerne den som bruker tid på dette i starten. Det behøver ikke bety annet enn at det tar lenger tid for enkelte. 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #6 Skrevet 2. januar 2023 Det tar ikke så lang tid før en blir glad i den andre. Så ville tenkt ulikt etter hvor lenge dere har vært i et forhold. Er det ganske ferskt hadde jeg ikke lagt noe i det. Men har dere holdt på i mange måneder hadde jeg vært mer urolig. Noe utvikling bør det være. Men det kan bare han svare på. Anonymkode: 2f688...107
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #7 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Om en person har kommet lengre følelsesmssig i et forhold, mens andre ikke har det - er det noen sjanse for at det vil vare? Si at den ene er glad i den andre, mens den andre kjenner på dypere følelser, burde man da avslutte? Har det fint ellers, det er bare følelsene som er på ulikt sted. Jeg har aldri vært i en slik situasjon før, noen erfaringer? Anonymkode: 5f45c...284 Jeg elsket mannen min lenge før han elsket meg. Vi er gift og sammen i 15 år med bolig, barn, hund og katt. I perioder er det ubalanse i følelser også, selv om man er i et forhold og elsker hverandre. Den ene kan til tider mer overskudd enn den andre, også til å elske og gjøre koselige ting, og det er helt greit. Ville ikke gitt det opp bare fordi man er ulikt sted, om man har det fint sammen her og nå. Anonymkode: bd8bb...9a0 1
Gjest _Falkor_ Skrevet 2. januar 2023 #8 Skrevet 2. januar 2023 Hippogriff skrev (47 minutter siden): Syns det kommer an på situasjonen. Er selv gjerne den som bruker tid på dette i starten. Det behøver ikke bety annet enn at det tar lenger tid for enkelte. Dette! Jeg er også en av dem som bruker lengre tid på følelser
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #9 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg elsket mannen min lenge før han elsket meg. Vi er gift og sammen i 15 år med bolig, barn, hund og katt. I perioder er det ubalanse i følelser også, selv om man er i et forhold og elsker hverandre. Den ene kan til tider mer overskudd enn den andre, også til å elske og gjøre koselige ting, og det er helt greit. Ville ikke gitt det opp bare fordi man er ulikt sted, om man har det fint sammen her og nå. Anonymkode: bd8bb...9a0 🥰 Et forhold går jo generelt opp og ned, helt vanlig det! Noen perioder er bedre enn andre🥰 Anonymkode: 2b630...479 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #10 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 🥰 Et forhold går jo generelt opp og ned, helt vanlig det! Noen perioder er bedre enn andre🥰 Anonymkode: 2b630...479 Ja, absolutt. Vi har et veldig stabilt forhold, som stort sett er fantastisk, men det er ingen fare om dager eller perioder ikke er et stormende «jeg elsker deg» for begge to. Det går opp og ned, som alt annet i livet. Det viktigste er at man har det bra med hverandre og opplever at man er en berikelse i livet til hverandre. Anonymkode: bd8bb...9a0 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå