AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #1 Skrevet 2. januar 2023 ..."er du en feminist". Don't. Bare don't. Årh, jeg blir så sint av å høre menn spørre om det! Anonymkode: 84cd3...678
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #2 Skrevet 2. januar 2023 Er ikke det bare greit da? Så får du luket bort mennene med dårlige holdninger først som sist? Er jo ett godt utganspunktet for en diskusjon angående holdninger tenker jeg. Anonymkode: 732f7...4aa 5 8
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #3 Skrevet 2. januar 2023 Ok, notert, alle kvinner på jorden blir sinte av å høre det. Notert bak øret for all overskuelig fremtid. Har du noen andre gullkorn, når vi først er i gang? Anonymkode: a1779...fd7 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #4 Skrevet 2. januar 2023 Google er din venn Anonymkode: d7e05...d4f
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #5 Skrevet 2. januar 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: ..."er du en feminist". Don't. Bare don't. Årh, jeg blir så sint av å høre menn spørre om det! Anonymkode: 84cd3...678 Det er jo derfor de spørs, for å luke ut kvinner som deg. Anonymkode: c7a99...845 9
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #6 Skrevet 2. januar 2023 Skjønner ikke hvorfor dette skal være så ille å spørre om, jeg heller. Gjør seg jo dårlig ut av det blå, men burde være uproblematisk i en mer naturlig sammenheng, hvor man f.eks. er inne på verdi-politisk syn. Anonymkode: 9193d...c11
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #7 Skrevet 2. januar 2023 ..og jeg blir grusomt irritert på alle - menn og kvinner - som alltid må legge inn engelske ord for å vise hvor utrolig med i tiden de er Anonymkode: 21a08...877 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #8 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor dette skal være så ille å spørre om, jeg heller. Gjør seg jo dårlig ut av det blå, men burde være uproblematisk i en mer naturlig sammenheng, hvor man f.eks. er inne på verdi-politisk syn. Anonymkode: 9193d...c11 De kunne jo like gjerne si «Jeg liker kvinner som er historieløse og mindre intelligente, da jeg ikke er særlig smart selv.» Anonymkode: f92dd...edc 6 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #9 Skrevet 2. januar 2023 Forresten, mente du å skrive «dumt», har du glemt at «don't» betyr «ikke gjør det» på norsk eller prøver du å være kul? Anonymkode: 9193d...c11
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #10 Skrevet 2. januar 2023 Som en eks sa. "Fortell aldri en mann at du er feminist". Anonymkode: 6d6dd...32f 3 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #11 Skrevet 2. januar 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: De kunne jo like gjerne si «Jeg liker kvinner som er historieløse og mindre intelligente, da jeg ikke er særlig smart selv.» Anonymkode: f92dd...edc Det der gav lite mening. Bare fordi noen er interessert i å vite om du er selverklært feminist, så betyr ikke det at de nødvendigvis er ute etter en som ikke er det. Din karakteristikk av ikke-feministiske kvinner som «historieløse» og «mindre intelligente» vitner jo ikke akkurat om at du er mensa-materiale selv, da. Kanskje like greit at menn får mulighet til å luke deg ut først som sist. Anonymkode: 9193d...c11 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #12 Skrevet 2. januar 2023 Det er jo ikke mulig å være kvinne og ikke feminist i 2023. De som påstår at de ikke er det , er det de også, for ellers kunne de ikke hatt noen mening om det i det hele tatt. Det er jo noe av det feminisme i utgangspunktet alltid har gått ut på,at kvinner skal få ha egne meninger og bestemme over seg selv. Ikke engang kvinner som er amish kan du gå på date med og tro at hun ikke er feministisk, for da hadde hun ikke kunne gått på date med deg. Hun har valgt å bryte ut av kulturen. Det mest dobbeltmoralske som finnes, er når kvinner står på barrikadene med plakater og skriker at de ikke er feminister ..øhh 🥴😂 Anonymkode: f8660...f58 7 4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #13 Skrevet 2. januar 2023 Hadde først spurt hva han la i begrepet feminist. Hvis han tror at det handler mest om free the nipple og å sørge for at fedre by default ikke får kontakt med barna sine etter brudd, så snakker vi jo ikke om helt det samme hvis jeg mener det handler mest om saker som bedre barselomsorg, slutt på tvangsekteskap og barnebruder, utdanning for alle barn inkludert jenter, slutt på kjønnslemlesting, osv. Anonymkode: 5347f...977 3 4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #14 Skrevet 2. januar 2023 oj... Jeg har vært singel og datet en del i snart ti år. Har aldri fått det spørsmålet. Hva slags menn dater du? Anonymkode: a5594...cef 2 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #15 Skrevet 2. januar 2023 "Jeg definerer ikke meg selv som feminist fordi uttrykket gir ingen mening lenger" Anonymkode: fe05e...be4 2 3
Bombasi Skrevet 2. januar 2023 #16 Skrevet 2. januar 2023 Kanskje et rart spørsmål. I allefall hvis det har feil undertone og/eller fordomsfulle motiver. Men. Spørsmålet i seg selv er ikke feil eller rart hvis det kommer under rett oppbygning, under riktig kontekst og har gode undertoner. Da er det faktisk helt legitimt. Det er jo ikke feil å si at man er feminist. Kun hvis mannen har fordomsfulle meninger om det. Og da kan det være likegreit at du finner ut av det. Får du spørsmålet så takk heller for spørsmålet, kall deg feminist og send så spørsmålet i retur til han.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #17 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): De kunne jo like gjerne si «Jeg liker kvinner som er historieløse og mindre intelligente, da jeg ikke er særlig smart selv.» Anonymkode: f92dd...edc 90% av kvinner er mindre intelligente? Hvorfor er det alltid feminister som kommer med de mest kvinnefiendtlige utsagnene? Rart... Anonymkode: 18f21...c78 2 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #18 Skrevet 2. januar 2023 Det er dumt å spørre om fordi veldig mange legger forskjellig i det. Så det blir litt som å spørre «synes du jeg er høy?» Spør du 10 stk kan du få 10 ulike svar. Anonymkode: 6c391...9ad 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #19 Skrevet 2. januar 2023 Jeg ville bare svart; Hva legger du i feminist? Svaret du da får sier jo mye om hvem han er og hvilke holdninger han har. Så egentlig et perfekt spørsmål å få. Da det også er veldig enkelt å svare nøytralt og politisk korrekt på dette. Anonymkode: c9576...42d 5 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #20 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er dumt å spørre om fordi veldig mange legger forskjellig i det. Så det blir litt som å spørre «synes du jeg er høy?» Spør du 10 stk kan du få 10 ulike svar. Anonymkode: 6c391...9ad Det kommer an på hva du ser på som høy? Er det over snittet for menn? hehe.. det husker jeg dessverre ikke hva var? Anonymkode: c9576...42d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå