AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #1 Skrevet 2. januar 2023 Vi har vært på OUL og der ble d oppdaget hull mellom skilleveggen. Kunne dette blitt oppdaget tidligere? og har noen erfaring med dette? Anonymkode: bf4a1...aab
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #2 Skrevet 2. januar 2023 Hullene ee gjerne små og vanskelig å oppdage. Hull i skilleveggen er relativt vanlig, hvis det er VSD det er snakk om. Stor eller liten? https://www.ffhb.no/om-hjertefeil/diagnoser/ventrikkelseptu/ Anonymkode: e1fa9...c0d
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #3 Skrevet 2. januar 2023 Spørs hvor stort det er. Jeg ble født med et hull så stort at jeg knapt hadde noe skillevegg. Jeg ble operert da jeg var syv måneder gammel. Anonymkode: 33dbb...07a
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #4 Skrevet 2. januar 2023 De oppdaget hull i hjertet på OUL hos min forrige. Kunnde ikke sett det før, det var ikke noe de så på TUL. Vi hadde 3 ultralyder til etter dette og de konkluderte med at hullene hadde grodd. Da hun ble født oppdaget de likevel bilyd på hjertet, vi foreldre hørte også dette godt, hørtes ut som et ekstra slag i slaget. De fant til sammen 4 hull i hjertet da de tok ultralyd da hun var 1 dag gammel. Fikk beskjed om at det ikke var uvanlig og heller ikke farlig, de måtte bare følge med på det. Hadde kontroll av hjertet da hun var 2 mnd gammel og da var alt grodd og bilyden helt borte og 100% friskmeldt. Hadde ingen problemer med å få barneforsikring heller. Anonymkode: b823a...cba
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #5 Skrevet 2. januar 2023 Jeg ble født med pulmonal stenose og atrieseptumdefekt Anonymkode: 7bddb...dcb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå