Gå til innhold

Det er isholke utenfor og jeg er svimmel. Hjelper denne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har brodder og staver, men har en sykdom som ofte gjør meg akutt svimmel, og fra trappa til veien er det glatt og holkete etter snø, regn og nå kulde. Trappa har jeg klart å holde isfri ved hjelp av dette produktet kjøpt på Jernia, men vil det hjelpe å strø  videre bort til veien når isen er to, tre cm. tykk? 

X-IT ISSMELTER 12,5L - Jernia.no

Er ekstra svimmel når det er som nå utendørs, bor alene og naboene er eldre så har ingen å spørre om hjelp. Har også kjøpt to bokser sand, men tror kattesand hadde vært bedre. Sanda heter Ice-Crust, også fra Jernia, og en liten boks skal rekke til 50 kvm., men som formen er nå får jeg bare strødd litt og litt. 

Kan noen fra kommunen hjelpe? Har trygghetsalarm, men tror ikke de hjelper til med å strø. 

Anonymkode: 2d564...0d2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har tilsvarende produkt, og etter å ha brukt det på holka var det mulig for meg å gå der med normale vintersko. Før vi strødde måtte jeg ha piggsko for å komme meg bortover.

Vet ikke hvor du bor, men kanskje det er mulig å legge ut et slikt oppdrag på en bydelsgruppe på Facebook, eller under småjobber på finn.no? Kan være det finnes en ungdom som syns det kan være et ok oppdrag for å tjene seg noen kroner.

Anonymkode: 451a9...c66

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vi har tilsvarende produkt, og etter å ha brukt det på holka var det mulig for meg å gå der med normale vintersko. Før vi strødde måtte jeg ha piggsko for å komme meg bortover.

Vet ikke hvor du bor, men kanskje det er mulig å legge ut et slikt oppdrag på en bydelsgruppe på Facebook, eller under småjobber på finn.no? Kan være det finnes en ungdom som syns det kan være et ok oppdrag for å tjene seg noen kroner.

Anonymkode: 451a9...c66

Takk, det skal jeg prøve. Bor i en av landets største byer i sør. 

ts

Anonymkode: 2d564...0d2

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...