AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #1 Del Skrevet 2. januar 2023 I ca et halvt år har jeg hatt kløe i hodebunnen, men bare kløe, ingenting annet, verken utslett eller flass. Og har merket at håret mitt blir fort fett. Pluss at det siste året har jeg merket stort håravfall. Bestilte time hos hudlege, hun så på min hodebunn og sa at jeg har seboreisk eksem, derfor hodebunnen klør og håret blir fort fett. Fikk resept på Elocon liniment, står at det skal brukes i maks 2 måneder, 3 ganger i uken. Håret vaskes med sjampo fra Apotek, LaRoshe Posay extra gentle. Hun sa at når jeg blir kvitt dette i hodebunnen, så vil nytt hår vokse, det kan ikke vokse når det er så mye fett i hodebunnen. Nå har jeg brukt dette linimentet i en mnd, og usikker på om jeg skal fortsette? Hodebunnen klør mindre, men resten er ikke bedre, håret blir fett etter dag en, det drysser fra håret mitt og har noen røde nupper ihodebunnen. Føler ikke at dette hjelper 😞 Det står minimalt lite info om dette linimentet, så jeg vet jo ikkehva jeg kan forvente? Vil det bli bedre etter jeg har sluttet med den? Er det slik den virker? Eller hva skal jeg gjøre? Sjampoen fra LaRoshe føler jeg er ekkel i mitt hår, håretblir flatt og formløst og virker fett. 😏 Skal jeg forsette en mnd til med dette linimentet? Eller slutte etter nå? Som sagt brukt det i en mnd. Det står maks 2 mnd, så usikker. Kan dere vær så snill komme med noen råd, hva skal jeg gjøre videre? Bør jeg ta kontakt med hudlegen jeg var hos? Har noen brukt dette linimentet og har noen positiveord? Håper på svar da jeg er usikker😔 Anonymkode: 89d42...c5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariannegd Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Jeg klarer ikke finne svarene du fikk, kan du hjelpe meg å si hvilke råd du fikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå