Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I høst meldte jeg på meg på Livea kurs som starter nå i januar. Er veldig spent.

Lurer på om noen her har erfaring eller hørt noe om disse kursene? Håper noen vil dele.

Var det greit? Var det absolutt å kun spise det de sier alle 16 ukene? Var maten grei? Trening ok? Hvor mange Var dere? Veiing felles? Alle erfaringer setter jeg stor pris på om noen kan dele.

Er livsstilsendring kurs over 16 uker i førsteomgang. 16 uker med 2t møter hver uke. Såvidt jeg forstår er det veiing, prat, noe trening..  

9 første ukene er med shakes eller LCD produkter de har. Og noen utvalgte grønnsaker.  Deretter blir vanlig mat innført mer og mer gradvis. 

Ble ånden helt fryktelig? Merker du at du er i ketose ? Sov du greit? Kan du drikke sukkerfri brus? Pastiller ? 

Lurer på f.eks jeg har en ting jeg sliter litt med alle disse ukene. Kan jeg feks. Bestille biff og salat ute? Ødelegger jeg alt på keto kuren da? Kan jeg kjøpe meg en dressing som ikke har karbohydrater i seg? 

Ble du irritert og mistet konsentrasjon?

Hvor mye gikk du ned i vekt, og holdt du deg der? 

Anonymkode: 31017...57d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.1.2023 den 11.59):

I høst meldte jeg på meg på Livea kurs som starter nå i januar. Er veldig spent.

Lurer på om noen her har erfaring eller hørt noe om disse kursene? Håper noen vil dele.

Var det greit? Var det absolutt å kun spise det de sier alle 16 ukene? Var maten grei? Trening ok? Hvor mange Var dere? Veiing felles? Alle erfaringer setter jeg stor pris på om noen kan dele.

Er livsstilsendring kurs over 16 uker i førsteomgang. 16 uker med 2t møter hver uke. Såvidt jeg forstår er det veiing, prat, noe trening..  

9 første ukene er med shakes eller LCD produkter de har. Og noen utvalgte grønnsaker.  Deretter blir vanlig mat innført mer og mer gradvis. 

Ble ånden helt fryktelig? Merker du at du er i ketose ? Sov du greit? Kan du drikke sukkerfri brus? Pastiller ? 

Lurer på f.eks jeg har en ting jeg sliter litt med alle disse ukene. Kan jeg feks. Bestille biff og salat ute? Ødelegger jeg alt på keto kuren da? Kan jeg kjøpe meg en dressing som ikke har karbohydrater i seg? 

Ble du irritert og mistet konsentrasjon?

Hvor mye gikk du ned i vekt, og holdt du deg der? 

Anonymkode: 31017...57d

Hei. Jeg gikk på livea livsstilskurs høsten 2019. Det var veldig greit opplegg, ble godt kjent med de andre og det var godt å ha støtten i dem som stod i samme situasjon.  Var ca 8 stk.

Man spiser kun det "de sier" så lenge man spiser shake/posematen. Etterhvert som du begynner med vanlig mat igjen styrer du selv hva du spiser, men selvfølgelig innenfor rådene de gir deg. Trening var kjekt, trente utenom også. Innimellom sammen med flere fra gruppen. Maten var ok, man kan bli litt lei i lengden, men det er ikke noe problem å holde seg til det når vekten raser av. Veiing individuelt. 

De første dagene synes jeg var vanskeligst (frem til kroppen er i ketose). Etter det var det ingen problem. Merket at jeg var i ketose ja  Ett glass sukkerfri brus på kvelden. 

Gikk ned 24 kg. Har desverre lagt på meg 8 kg igjen etterpå, men det er pga helsemessige årsaker. Man må være bevisst på hvordan man spiser etterpå, og ikke gå tilbake til gamle vaner. Om du lykkes i livsstilsendringen, lykkes du med vektnedgang. 

Lykke til😊

Skrevet

Jeg gikk ned fra 104 kg til 71 kg på Livea, og hadde masse energi. Nå 5 år senere stopper vekta på 99 kg da jeg desverre etter en stund falt tilbake til "kos" med smågodt, chips, ol om kveldene.... 

Anonymkode: 06873...a71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...